درور بر شما -- خوش آمدید



وضعیت حقوق بشر در ایران ار وخامت هم گذشته است به طوری که
بصورت آشکارا به حریم افراد تجاوز میشود و یا بدون هیچ دلیل قانونی برای
افراد پرونده سازی میشود"البته باید گفت که در رژیم سفاک
اسلامی(اشغالگرایران), نقض حقوق بشر با پیروی از قوانین ننگین اسلامی قانون
است که بطور کاملا محسوس توسط حکومت جنایتکار اسلامی و مزدورانش انجام
میپذیرد و آزار و شکنجه آزادیخواهان میهن پرست به اوج خود رسیده است . این
خود دلیلی محکم بر ترس جانکاه حکومتیان خونخوار و نشانگر زوال حکومت
ضحاک(جمهوری اسلامی)در ایران زمین است,بخواهیم باور کنیم یا نکنیم شمارش
معکوس برای سرنگونی رژیم جهل اسلامی دیکتاتوری آغاز شده و باید گفت که اگر
با زور اسلحه برای مدتی نچندان زیاد بتوانند گلوی آزادیخواهان رابفشارند
ولی حرکت زمان را که همان نبض میهن پرستان ایرانزمین است را نمیتوانند
متوقف کند .


جاوید ایران و ایرانی میهن پرست.

نابود باد حکومت جهل اسلامی .

=======================================

زرتشت بیا که با تو امید آید ** در شب صدای پای خورشید آید ** تاریخ اگر دوباره تکرار شود ** کعبه به طواف تخت جمشید آید **

=======================================
درود بر شما , خوش آمدید , این وبلاگ در جهت مبارزه با
حکومت فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی که با خونریزی و دروغگویی ایران را به اشغال خود در آورده طراحی شده است .
------------------------
==========================================


The first address of my face book which was blocked and Hacked by nasty Islamic regime was:

http://www.facebook.com/cyrus.parsi.31

==========================


the new address Of My face book is :

https://www.facebook.com/Cyrus.Parsi2

Please add my new address in your face book.

-------------------
My Web-blogs are :

http://Human-rights-Iran.blogspot.com



Thank you so so much

Yours sincerely

Cyrus Parsi
.

-----------------------------------------------------------------

لطفا جهت خواندن و دیدن تمامی مطالب و عکسهای موجود در این سایت به قسمتهای " آرشیو پستها " , " صفحات" و "کتابها و مطالب دیدنی و خواندنی" مراجعه فرمایید .

در ضمن تمامی پیامهای شما عزیزان
(Comments) در این وبلاگ منتشر میشود .
======================================
به اصل با شکوه خویش بازگردیم .

Face Book : https://www.facebook.com/zartoshtpage
http://www.childrenofzoroaster.org

Download Avesta(Pdf
چنبش فرزندان زرتشت
======================================

وطن امروز اسير دو سه تن بي وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گورکن است
آن شده پيشنماز چمن دانشگاه
واقعاً، قصه او قصه خر در چمن است
عطشِ قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
حاکم شرع به حيوان عجيبی مانَد:
که دُمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
هيأت حاکم ما هيئتِ خيرات خور است
هيأت دولت ما، دسته زنجيرزن است
روزگاری که وطن دست کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
==========================
پیروز و سربلند باشید (مدیر وبلاگ , کوروش پارسی )


۱۳۹۲ آذر ۱۹, سه‌شنبه

با رئیس جمهور بودن روحانی، دست رژیم برای اعدام بازتر شده است



موج اعدام کشور را فرا گرفته و سرکوب و خفقان بیش از گذشته اعمال میشود. سوال مهم این است که نقش دولت روحانی در این داستان چیست. طبیعی است که اصلاح طلبانی که نقش روابط عمومی نظام در داخل و خارج کشور را بازی میکنند، همان استدلالی را که در زمان محمد خاتمی استفاده میکردند، یکبار دیگر مطرح کرده و خواهند گفت که اصولا اعدام و سرکوب به رئیس جمهور ربطی ندارد و از حیطه اختیارات ایشان خارج است. از اینرو، نباید از ایشان بازخواست کرد.
برخی از آنان مثل محمد خاتمی طلبکار هم شده و میگویند که "تمامیت خواهان و نهادهای امنیتی (منظور وی باند ولی فقیه است) میخواهند با افزایش سرکوب، عقبه (یعنی پایگاه اجتماعی) روحانی را از وی جدا کنند." به عبارت دیگر، حسن روحانی خودش نیز بنوعی قربانی این موج سرکوب و اعدام است.
در پاسخ به روضه خوانی و وقاحت این جماعت باید  از آنان پرسید که اگر ایشان از اعدام و سرکوب ناراضی است چرا بجای شکوه و شکایت، از آن دفاع میکند. وزیر دادگستری اش توهین و حمله به دختر موسوی را توجیه میکند، وزیر ارشادش از بستن روزنامه بهار دفاع میکند و سخنگوی وزارت خارجه اش، که صاحب فیس بوک نیز هست، گزارش احمد شهید در مورد نقض حقوق بشر را بی اساس و توهین به ملت شریف ایران میخواند و از مردمسالاری دینی در ایران که به گفته ایشان الگوی دموکراسی برای مردم منطقه شده سخن میگوید؟
به گفته اصلاح طلبان، رئیس جمهور در سرکوب گسترده و اعدام دخالتی ندارد، در برنامه هسته ای هیچ نقشی ندارد، در مذاکرات هسته ای فقط مجری دستورات رهبر است و بنابراین، در مورد آینده تحریم ها که اقتصاد و زندگی مردم را به نابودی می کشاند هیچ کاره است. در سیاست های منطقه ای و دخالت و کشتار در سوریه و نابود کردن سرمایه های کشور نیز هیچ نقشی ندارد چون سپاه قدس تصمیم میگیرد، در این صورت، باید از این جماعت ماله کش پرسید که رئیس جمهور چه کاره است و به چه منظور مردم را به گرم کردن تنور انتخابات نمایشی دعوت کردید؟
اما یک نکته کاملا بارز و روشن است و اینکه اگر هم اکنون جلیلی یا احمدی نژاد رئیس جمهور بود رژیم با این دست باز قادر به کشتار و اعدام نبود زیرا همه جهان یک صدا اعتراض میکردند. اما اکنون، با حضور دولت روحانی که گویا قرار است با آمریکا دوست شود و مذاکرات هسته ای را با خوبی و خوشی به پایان برساند و انشاء الله در سوریه نیز برای حل مشکل غرب آستین ها را بالا بزند، صلاح کشورهای غربی در سکوت و دادن مهلت به دکتر روحانی است.
در داخل کشور نیز، خشم مردم از اعدام، سرکوب، فلاکت روز افزون و سفره های خالی شان، بجای آنکه کل نظام را هدف قرار دهد و بدنبال راه چاره ای از کابوس سی ساله آخوندی باشد، با امید بستن واهی به اصلاح امور توسط دولت هیچ کاره روحانی، به بیراهه میرود و عمر این حکومت ضد ایرانی و ضد بشری بازهم اضافه تر میشود.

این است خاصیت انتخابات در نظام ولایت فقیه


ای توده غافل، اندکی بیندیشید، این ملایان جز نگهداری دکان خود نمی‌خواهند



ای توده غافل، اندکی بیندیشید، این ملایان جز نگهداری دکان خود نمی‌خواهند،

اینان همان مردم رسوایی هستند که با هر چیز تازه‌ای که برایِ بیداری و هشیاری مردم مفید باشد مخالفت میکنند، با مشروطه مخالفت کردند، با مدرسه مخالفت کردند، اکنون هم که با ما که می‌خواهیم به یکباره دکان اینان را ببندیم به مخالفت آغازیده اند. افسوس ما در این است که اینان شما را وسیله اجرایِ نیت سو خود میکنند و خودشان را در پناه نادانیها و بی‌ خردیهایِ شما نگاه میدارند.

به خود آئید، دوست و دشمن خود را بشناسید، بیایید نوشته‌هایِ ما را بخوانید، ما دلیل‌هایِ بسیاری توانیم آورد که این ملایان و مفتخوران درد دین ندارند و در بند شکم و دکان خود هستند.

قسمتی‌ از دفاییات احمد کسروی ( 1324)، مردی که می‌خواست ایران را از تاریکی‌ نجات دهد

علیرضا درویش بازداشت و مکانی نامعلوم منتقل شد.



ماموران امنیتی با هجوم به محل کار علیرضا درویش، وی را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
به گزارش خبرنگار کلمه، علیرضا درویش روزنامه نگار و فعال فرهنگی ظهر دوشنبه ۱۸ آذر ماه، پس از هجوم ماموران امنیتی به محل کار خود بازداشت شد.
ماموران امنیتی پس از بازرسی محل کار وی و ضبط کامپیو‌تر، سی دی و مدارک مربوط به هفته نامه امرداد، به محل سکونت این روزنامه نگار رفته و پس از تفتیش و بازرسی منزل و ضبط لوازم وی، او را به محل نا‌معلومی انتقال دادند.

تاکنون مشخص نشده که این ماموران متعلق به کدام نهاد بوده‌اند و وی را به کجا منتقل کرده‌اند. علیرضا درویش در هفته نامه امرداد مشغول به کار بود، این هفته نامه متعلق به زرتشتیان ست.

پیش از این کلمه از بازجویی و تهدید چند تن از زرتشتیان توسط وزارت اطلاعات خبر داده بود.

چکیده :طی این بازجویی‌ها که بابرخورد تند و توهین آمیز نیروهای امنیتی همراه بوده، با تهدید از آن‌ها خواسته شده رفت و آمد به مکانهای متعلق به زرتشتیان را محدود سازند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد خواهد شد و عواقب آن با خود زرتشتیان خواهد بود....


بازجویی و تهدید چند تن از زرتشتیان توسط وزارت اطلاعات در پی انتشار گزارشی در کلمه از فشارهای چند ماهه نیروهای امنیتی بر بنیاد فرهنگی جمشید متعلق به زرتشتیان، فشار‌ها هم چنان ادامه یافته و چندین تن از شهروندان زرتشتی احضار و در این رابطه بازجویی شدند.
به گزارش خبرنگار کلمه، طی این بازجویی‌ها که بابرخورد تند و توهین آمیز نیروهای امنیتی همراه بوده، با تهدید از آن‌ها خواسته شده رفت و آمد به مکانهای متعلق به زرتشتیان را محدود سازند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد خواهد شد و عواقب آن با خود زرتشتیان خواهد بود.
با توجه به پیشینه زرتشتیان و زندگی مسالمت آمیز آن‌ها با دیگر ادیان در ایران طی قرنهای اخیر، این برخورد‌ها که از موارد واضح نقض قانون اساسی در راستای حقوق شهروندی اقلیتهای رسمی و شناخته شده در کشور به شمار می‌ رود کم سابقه بوده است.
چندی است از دوربین‌های حفاظتی یک ساختمان دولتی در مقابل بنیاد فرهنگی جمشید برای کنترل رفت و آمد به این مکان فرهنگی که سابقه فعالیت قانونی ۱۵ ساله دارد استفاده می‌شود.

کلمه پیش از این گزارش داده بود که ماموران امنیتی از حدود یک ماه پیش از انتخابات ریاسات جمهوری در خرداد ماه ۱۳۹۲ با فشار بر مسئولین این بنیاد زرتشتی، آن‌ها را وادار کردند تا کلیه کلاس‌ها و نشست‌های فرهنگی و مدنی خود را به حالت تعلیق در آورند.