درور بر شما -- خوش آمدید



وضعیت حقوق بشر در ایران ار وخامت هم گذشته است به طوری که
بصورت آشکارا به حریم افراد تجاوز میشود و یا بدون هیچ دلیل قانونی برای
افراد پرونده سازی میشود"البته باید گفت که در رژیم سفاک
اسلامی(اشغالگرایران), نقض حقوق بشر با پیروی از قوانین ننگین اسلامی قانون
است که بطور کاملا محسوس توسط حکومت جنایتکار اسلامی و مزدورانش انجام
میپذیرد و آزار و شکنجه آزادیخواهان میهن پرست به اوج خود رسیده است . این
خود دلیلی محکم بر ترس جانکاه حکومتیان خونخوار و نشانگر زوال حکومت
ضحاک(جمهوری اسلامی)در ایران زمین است,بخواهیم باور کنیم یا نکنیم شمارش
معکوس برای سرنگونی رژیم جهل اسلامی دیکتاتوری آغاز شده و باید گفت که اگر
با زور اسلحه برای مدتی نچندان زیاد بتوانند گلوی آزادیخواهان رابفشارند
ولی حرکت زمان را که همان نبض میهن پرستان ایرانزمین است را نمیتوانند
متوقف کند .


جاوید ایران و ایرانی میهن پرست.

نابود باد حکومت جهل اسلامی .

=======================================

زرتشت بیا که با تو امید آید ** در شب صدای پای خورشید آید ** تاریخ اگر دوباره تکرار شود ** کعبه به طواف تخت جمشید آید **

=======================================
درود بر شما , خوش آمدید , این وبلاگ در جهت مبارزه با
حکومت فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی که با خونریزی و دروغگویی ایران را به اشغال خود در آورده طراحی شده است .
------------------------
==========================================


The first address of my face book which was blocked and Hacked by nasty Islamic regime was:

http://www.facebook.com/cyrus.parsi.31

==========================


the new address Of My face book is :

https://www.facebook.com/Cyrus.Parsi2

Please add my new address in your face book.

-------------------
My Web-blogs are :

http://Human-rights-Iran.blogspot.com



Thank you so so much

Yours sincerely

Cyrus Parsi
.

-----------------------------------------------------------------

لطفا جهت خواندن و دیدن تمامی مطالب و عکسهای موجود در این سایت به قسمتهای " آرشیو پستها " , " صفحات" و "کتابها و مطالب دیدنی و خواندنی" مراجعه فرمایید .

در ضمن تمامی پیامهای شما عزیزان
(Comments) در این وبلاگ منتشر میشود .
======================================
به اصل با شکوه خویش بازگردیم .

Face Book : https://www.facebook.com/zartoshtpage
http://www.childrenofzoroaster.org

Download Avesta(Pdf
چنبش فرزندان زرتشت
======================================

وطن امروز اسير دو سه تن بي وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گورکن است
آن شده پيشنماز چمن دانشگاه
واقعاً، قصه او قصه خر در چمن است
عطشِ قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
حاکم شرع به حيوان عجيبی مانَد:
که دُمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
هيأت حاکم ما هيئتِ خيرات خور است
هيأت دولت ما، دسته زنجيرزن است
روزگاری که وطن دست کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
==========================
پیروز و سربلند باشید (مدیر وبلاگ , کوروش پارسی )


۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

تجاوز در زندان های حکومت متعفن اسلامی (اشغالگر ایران)



وای به روزی که این حکومت متعفن اسلامی سرنگون شود .در آن روز چشم جهانیان, خیره بر تکه تکه شده ملایان و مزدوران جیره خوارشان در ایران خواهد شد .

به آن روز بسیار نزدیک هستیم 

-----------------------------------------



شکنجه جنسی در زندانهای ایران- شهادت توبا کمانگر



---------------------------------------------------------------------



شکنجه جنسی در زندانهای ایران- شهادت آذر آل کنعان

-------------------------------------------------------------------------    

شکنجه جنسی در زندانهای ایران- شهادت مارینا نمت

 ------------------------------------------------------------------------------

 

 

تجاوز در زندان های حکومت متعفن اسلامی (اشغالگر ایران)، شاهد سوم

----------------------------------------------------------------



حرف های دردناک

دختر دانشجوی ایرانی بعد از بارها تجاوز

-------------------------------------------------------------------- 

 

مصباح یزدی : لواط و زنا اسلامی با زندانی برای اعتراف جایز است.


---------------------------------------------------------------------------

وهزاران نمونه دیگر از این تجاوزات و شکنجه ها از سوی حکومت 100% ضد ایران و ایرانی که هر روزه در تمامی بازداشتگاه ها و زندانهای رژیم  متعفن اسلامی در ایران صورت میپذیرد .

وای به روزی که این حکومت متعفن اسلامی سرنگون شود .در آن روز چشم جهانیان, خیره بر تکه تکه شده ملایان و مزدوران جیره خوارشان در ایران خواهد شد .

به آن روز بسیار نزدیک هستیم 

-----------------------------------------

 

خامنه ای امام زمان را دید ولی نشناخت (زرشک)



 


صدیقی امام جمعه موقت تهران پیش از این از "سیم کشی" سید علی خامنه ای به "امام زمان" در جریان اعتراضات دانشجویی 18 تیر 78 و اعتراضات پس از انتخابات 88 خبرداده بود.
کاظم صدیقی سخنانی را که سه سال پیش در حضور رهبر جمهوری اسلامی گفته بود تکرار کرده و این بار در روایت خود مدعی شده آیت الله خامنه ای با امام زمان دیدار داشته ولی او را "نشناخته".
به گزارش « محبت نیوز» به نقل از روز، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت و گویی با ماهنامه "پاسدار اسلام" وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نقل از "یکی از آقایان روحانیون" که در "مدرسه حجتیه قم حجره داشت" مدعی ارتباط و دیدار سید علی خامنه ای با امام زمان(امام دوازدهم شیعیان) شد.
رییس دادگاه انتظامی قضات از قول این روحانی گفته: "آقای خامنه‌ای گوهر پاکی است... به همین دلیل مکرر خدمت حضرت تشرف داشته است، ولی نشناخته."
او به نقل از همین فرد در روایت دیگری مدعی شده که امام زمان به اسم برای رهبرجمهوری اسلامی دعا می کرده است: "سال بعد ایشان گفت: طوبی للخامنه‌ای! طوبی له. وجود مبارک امام زمان ـ‌ارواحنا فداه‌ـ در عرفات با اسم ایشان را دعا می‌کرد."
وی همچنین در این گفت و گو از قول فردی به نام "آقای سلیمی" روایت کرده: "من سی سال همسایه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بودم و اُشْهِدُ بِالله، من آقای خامنه‌ای را از دوره‌های جوانی‌اش تا الان نسبت به نسوان معصوم می‌دانم."
این شاگرد محمدتقی مصباح یزدی در جای دیگری از گفت و گوی خود به نقل از فردی "شمشیری" نام مدعی شده امام زمان پس از توصیه رهبر جمهوری اسلامی به آیت الله سیدرضا بهالدینی برای بستری شدن در بیمارستان رجایی تهران به عیادت وی رفته است.
کاظم صدیقی پیش از این نیز، به گفته برخی از روحانیون نزدیک به جناح حاکم، همین مدعیات را در مراسم فاطمیه که هر ساله از سوی دفتر خامنه ای برگزار می شود در حضور خود وی مطرح کرده بود.

آیت الله مهدی احدی از روحانیون حکومتی و مدرس حوزه علمیه قم در فروردین ماه سال گذشته گفته بود: "جناب آقاي صديقي شب فاطميه روي منبر در بيت ايشان (بيت رهبري) که آقاي رييس جمهور نشسته بود، آقاي هاشمي بود، سران مملکتي بودند، قوه قضاييه، همه بودند. آقاي صديقي روي منبر اين مطلب را گفت و آن را نتوانست تمام کند. همين که خواست تمام کند فرياد گريه جمعيت و حضار بلند شد.ديدند اين جمعيت بسوي آقا دارند حمله مي کنند که به عنوان تبرک به ايشان دست بزنند. آقا را بردند و ديگر نتوانستند جمعيت را اداره کنند..."
این روایت آقای احدی از گفته های صدیقی بسیار شبیه است به آنچه که اکنون از زبان خود کاظم صدیقی منتشر شده است. آقای احدی در آن روایت از اظهارات صدیقی که فایل صوتی آن در سایت های اینترنتی حکومتی و طرفدار سید علی خامنه ای تحت عنوان "ماجرای تشرف مقام معظم رهبری محضر حضرت مهدی" منتشر شد گفته بود که حجت الاسلام صدیقی در حضور رهبر جمهوری اسلامی به نقل از آیت الله بهاالدینی گفته است که آیت الله خامنه ای "امسال به دیدار امام زمان نائل آمد."
این روحانی در اظهارات خود تاکید کرده بود که "نوار" این سخنرانی کاظم صدیقی "دربيت آقا هست، دم در هم مي فروشند".
سیم کشی به امام زمان
این نخستین بار نیست که کاظم صدیقی ادعای ارتباط رهبر جمهوری اسلامی با امام دوازدهم شیعیان را مطرح می کند. او در آبانماه سال گذشته نیز در جریان یکی از نشست های انتخاباتی "جبهه پایداری" متشکل از شاگردان و همفکران مصباح یزدی مدعی شده بود آیت الله خامنه ای توسط "سیمی" به امام زمان وصل است.
امام جمعه منصوب سید علی خامنه ای با بیان اینکه "برخی فقها فراگرفتن علوم را برای اجتهاد کافی نمی‌دانند و معتقدند مجتهد باید قوه قدسیه داشته باشد" رهبرجمهوری اسلامی را دارای این "قوه قدسیه" دانسته و مدعی شده بود که "حضرت آقا به عنوان نایب امام زمان در فتنه 18 تیر و فتنه 88 با اتصال به امام زمان و «سیمی» که از مقام معظم رهبری به ایشان وصل شد آنچنان بر جامعه تاثیر گذاشت که آرامش را به دل مومنان بازگرداند و رعب و وحشت در دل فتنه گران انداخت و آتش را خاموش کرد."
همزمان با اظهارات اخیر کاظم صدیقی، محمدتقی مصباح یزدی نیز همچون شاگردش طی اظهاراتی در شهر مشهد گفت تنها کسی که می شود او را به "انبیای الهی" تشبیه کرد "امام راحل و مقام معظم رهبری است."
این روحانی تندرو که برخی چهره های سیاسی از او به عنوان "رهبر طالبان شیعی" یاد می کنند همچنین ادعا کرد که "باید توجه داشت همانند مقام معظم رهبری به هیچ عنوان نمی‌توان بر روی زمین و آسمان‌ها پیدا کرد چرا که ایشان نمونه برجسته‌ای از ائمه اطهار و اجدادشان است."
مصباح یزدی سال گذشته نیز همزمان با اظهارات کاظم صدیقی درباره "سیم کشی" آیت الله خامنه ای به امام زمان، رهبرجمهوری اسلامی را منصوب خدا دانسته بود.
محمدتقی مصباح یزدی در جریان دیدار خود با فرماندهان سپاه قم گفته بود: "امروز نماد اسلام شخص مقام معظم رهبری است كه مفاسد زیادی به دست مبارک ایشان از سر جامعه اسلامی و اسلام جهانی دفع شده است."
وی همچنین با اشاره به اینکه "ولایت لایه‌‌های متعددی دارد و عمق آن متصل به ذات خداست" افزوده بود: "به وسیله اطاعت از ولی كه منصوب از سوی خداست دل‌ها به خدا ارتباط پیدا می‌‌كند. مساله مهم در نظر گرفتن منافع جامعه است كه شایسته ترین فرد كه از طرف خدا تعیین شده است باید در راس باشد در غیر این صورت جامعه خدایی نیست بلكه جامعه‌ای عادی در كنار جوامع دیگر است."
مشروعیت از دست رفته
رهبر جمهوری اسلامی به دلیل مواضع چند سال اخیر خود، به ویژه حمایت از محمود احمدی نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴، حمایت مجدد از وی، پیش و پس از انتخابات مناقشه برانگیز ۱۳۸۸ و قرار گرفتن کشور در شرایط دشوار سیاسی و تهدیدات خارجی با بحران عدم مشروعیت داخلی و عدم اقبال مردمی مواجه شده است.از همین رو در طول سه سال اخیر بارها منصوبان و نزدیکان اش مسایلی از قبیل ارتباط او با امام زمان و انتصاب وی از سوی خدا را مطرح کرده اند.
تایید نارضایتی ها از خامنه ای
این گونه اظهارات اغراق آمیز درباره رهبر جمهوری اسلامی و معرفی چهره ای الهی از او در حالی است که برخی از روحانیون حکومتی نارضایتی ها از آیت الله خامنه ای را در گفته های خود تایید کرده اند.
از جمله آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در آبان ماه سال ۸۹ گفته بود: "می‌گويند رهبری جايگاه قبلی خود را ندارد و مردم نسبت به نظام علاقه‌ای ندارد و حوزه‌های علميه‌ قم اين قدرها هم نسبت به نظام و رهبری تمايل و عقيده ندارد و گرمی روابط سابق را نمی‌بينم. می‌گفتند مراجع با رهبری مساله دارند و خوشبين نيستند. از اين چيزها می‌بافتند. اين را خود می‌گفتند و خودشان هم باور می‌کردند. اين هم در عده‌ای شبهه ايجاد کرد و از اين وضعيت هم بيگانگان استفاده می‌کردند."

منبع خبری:  
http://sokhaniranian.com/index.php/news/201-2012-07-03-23-34-22