درور بر شما -- خوش آمدید



وضعیت حقوق بشر در ایران ار وخامت هم گذشته است به طوری که
بصورت آشکارا به حریم افراد تجاوز میشود و یا بدون هیچ دلیل قانونی برای
افراد پرونده سازی میشود"البته باید گفت که در رژیم سفاک
اسلامی(اشغالگرایران), نقض حقوق بشر با پیروی از قوانین ننگین اسلامی قانون
است که بطور کاملا محسوس توسط حکومت جنایتکار اسلامی و مزدورانش انجام
میپذیرد و آزار و شکنجه آزادیخواهان میهن پرست به اوج خود رسیده است . این
خود دلیلی محکم بر ترس جانکاه حکومتیان خونخوار و نشانگر زوال حکومت
ضحاک(جمهوری اسلامی)در ایران زمین است,بخواهیم باور کنیم یا نکنیم شمارش
معکوس برای سرنگونی رژیم جهل اسلامی دیکتاتوری آغاز شده و باید گفت که اگر
با زور اسلحه برای مدتی نچندان زیاد بتوانند گلوی آزادیخواهان رابفشارند
ولی حرکت زمان را که همان نبض میهن پرستان ایرانزمین است را نمیتوانند
متوقف کند .


جاوید ایران و ایرانی میهن پرست.

نابود باد حکومت جهل اسلامی .

=======================================

زرتشت بیا که با تو امید آید ** در شب صدای پای خورشید آید ** تاریخ اگر دوباره تکرار شود ** کعبه به طواف تخت جمشید آید **

=======================================
درود بر شما , خوش آمدید , این وبلاگ در جهت مبارزه با
حکومت فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی که با خونریزی و دروغگویی ایران را به اشغال خود در آورده طراحی شده است .
------------------------
==========================================


The first address of my face book which was blocked and Hacked by nasty Islamic regime was:

http://www.facebook.com/cyrus.parsi.31

==========================


the new address Of My face book is :

https://www.facebook.com/Cyrus.Parsi2

Please add my new address in your face book.

-------------------
My Web-blogs are :

http://Human-rights-Iran.blogspot.com



Thank you so so much

Yours sincerely

Cyrus Parsi
.

-----------------------------------------------------------------

لطفا جهت خواندن و دیدن تمامی مطالب و عکسهای موجود در این سایت به قسمتهای " آرشیو پستها " , " صفحات" و "کتابها و مطالب دیدنی و خواندنی" مراجعه فرمایید .

در ضمن تمامی پیامهای شما عزیزان
(Comments) در این وبلاگ منتشر میشود .
======================================
به اصل با شکوه خویش بازگردیم .

Face Book : https://www.facebook.com/zartoshtpage
http://www.childrenofzoroaster.org

Download Avesta(Pdf
چنبش فرزندان زرتشت
======================================

وطن امروز اسير دو سه تن بي وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گورکن است
آن شده پيشنماز چمن دانشگاه
واقعاً، قصه او قصه خر در چمن است
عطشِ قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
حاکم شرع به حيوان عجيبی مانَد:
که دُمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
هيأت حاکم ما هيئتِ خيرات خور است
هيأت دولت ما، دسته زنجيرزن است
روزگاری که وطن دست کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
==========================
پیروز و سربلند باشید (مدیر وبلاگ , کوروش پارسی )


۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

اوباما مجددا به ايران پيشنهاد گشودن باب تماس و گفتگو داد




واشينگتن پست زير عنوان "پيشنهاد اوباما به ايران برای گشودن باب تماس و گفتگو" می نويسد پرزيدنت اوباما موضوع مذاکره با ايران را مجددا روز چهارشنبه قاطعانه در جلسه ای غيرمعمول در کاخ سفيد با خبرنگاران مطرح ساخت. پيام او اين بود که حتی در شرايطی که تحريم های سازمان ملل متحد تهران را زيرمنگنه فشارگذاشته است، وی مسيری را برای حل و فصل مسالمت آميز مسئله اتمی باز می گذارد.

پرزيدنت اوباما گفت بسيارمهم است برای ايرانيان مجموعه ای از اقداماتی را روشن کنيم که از ديدگاه ما برای آنکه نشان داده شود آنها دنبال تسليحات اتمی نيستند کافی تشخيص داده شود. او مثل گذشته اين احتمال را مطرح ساخت که آمريکا معامله ای را خواهد پذيرفت که به ايران اجازه ميدهد برنامه اتمی غير نظامی خود را تا جائی که  با اقداماتی اطمينان برانگيزثابت کند بمب اتمی نمی سازد، حفظ کند.

تجديد باب تماس و گفتگو با ايران در عين حال شامل پيشنهادی در مورد مذاکرات راجع به افغانستان است. پرزيدنت اوباما گفت وی طرفدار مسيری جداگانه برای تبادل نظر در باره اين موضوع است، که هر دو طرف در جنگيدن با طالبان نفعی متقابل دارند. او توصيه کرد که در چارچوب تلاش حامد کرزی رئيس جمهوری افغانستان برای اتحاد و سروسامان دادن به روابط مجدد با طالبان، ايران نيزدر مذاکرات منطقه ای راجع به ثبات شرکت کند. وی گفت ايران بايد بخشی ازاين روند شود و می تواند شريکی سازنده باشد.

چرا اوباما در باره تماس و گفتگو با ايران صحبت ميکند آنهم در شرايطی که بسياری از تحليلگران خطرات و احتمال روز افزون برخوردی نظامی را به بحث و استدلال گذاشته اند ؟

مقامات دولتی به دو عامل استناد ميکنند: نخست اينکه تحريم های عليه ايران شروع به تاثيرگذاری کرده است، و تهران عملا بيشتر به مذاکره علاقمند است. دوم اينکه گزارش های اطلاعاتی آمريکا نشان ميدهد ايران در برنامه غنی سازی اتمی خود مشکلاتی فنی داشته است، که زمان بيشتری را برای ديپلوماسی فراهم می کند.

کاخ سفيد برای فرستادن پيام خود به تهران راهی غير معمول را برگزيد. گروهی کوچک از خبرنگاران همزمان با جلسه ای از کادر ارشد امنيت ملی، برای تشريح سياست های مربوط به ايران به کاخ سفيد دعوت شدند. تشريح کننده خود اوباما بود. بعدا يک مقام دولتی گفت رئيس جمهوری در نظر دارد توضيحات از پيش نوشته نشده بيشتری را دراين گونه جلسات غير رسمی مطرح کند.
اوباما گفت با خامنه ای يا احمدی نژاد در مورد گشودن باب مذاکرات هيچگونه تماسی مستقيم نداشته است، اما افزود مقامات ايران گفته اند ميخواهند مجددا، احتمالا در ماه سپتامبر، به مذاکرات ژنو با جمعی از کشورهای پيشرفته موسوم به گروه پنج بعلاوه يک ملحق شوند.

-------------

کره جنوبی در فکر پیوستن به جمع تحریم‌کنندگان ایران



رویترز: کره جنوبی در فکر پیوستن به جمع تحریم‌کنندگان ایران

 

خبرگزاری رویترز به نقل از منبعی در سئول می‌گوید که دولت کره جنوبی در حال سبک و سنگین کردن پیوستن به جمع کشورهایی است که جمهوری اسلامی را تحریم کرده‌اند. ایران چهارمین تأمین‌کننده بزرگ نفت خام برای کره جنوبی است، و سئول برای چرخاندن چرخ اقتصاد بزرگ خود به انرژی نیاز فراوان دارد.

در دو ماه گذشته و پس از تصویب چهارمین قطعنامه تحریمی علیه جمهوری اسلامی در شورای امنیت سازمان ملل، آمریکا با تحریم‌هایی یک‌جانبه بر بار این تحریم‌ها افزود و پس از آن کانادا،‌ استرالیا، و اتحادیه اروپا در این اقدام به آمریکا پیوستند.

مقامات کشورهای غربی می‌گویند این تحریم‌ها را با هدف فشار هر چه بیشتر بر مقامات جمهوری اسلامی اتخاذ می‌کنند تا آنها را وادارند از جاه‌طلبی‌های هسته‌ای خود دست بردارند.

به نظر می‌رسد کره جنوبی، از اصلی‌ترین متحدان آمریکا در آسیا، از زمانی به فکر پیوستن به جمع تحریم‌کنندگان ایران افتاده است که نماینده ویژه باراک اوباما در امور خلع سلاح و کنترل تسلیحات هفته گذشته به سئول سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، رابرت آین‌هورن، مشاور ارشد وزارت خارجه آمریکا در امور خلع سلاح و کنترل تسلیحات، در سفر روز دوشنبه خود به سئول، پایتخت کره جنوبی، از مقامات این کشور خواسته است به گروه کشورهایی بپیوندد که تهران را تحت فشار گذاشته‌اند.

این در حالی است که چون ایران چهارمین تأمین‌کننده نفت برای کره جنوبی است، قطع واردات نفت ایران می‌تواند اثری عظیم بر اقتصاد این کشور داشته باشد.

خبرگزاری رویترز روز جمعه از قول یک مقام ارشد در دولت کره جنوبی که نخواسته است نامش فاش شود گفت:‌ «این می‌تواند به اقتصاد ما لطمه بسیار بزند. دولت در موقعیت بسیار دشواری است.»

کره جنوبی که چهارمین اقتصاد بزرگ در قاره آسیاست از نظر خرید نفت خام در مقام پنجم جهان قرار دارد و از این میان حدود ۱۰ درصد از نیازهای خود را از منابع ایران تأمین می‌کند.

در این میان واشنگتن در حالی از سئول دعوت کرده است که به جمع تحریم‌کنندگان ایران بپیوندد که کره جنوبی پس از بحران اقتصادی جهانی اخیر بخش اعظم تلاش خود را بر بهبود شرایط برای شرکت‌های کوچک و متوسط متمرکز کرده، و ایران برای بسیاری از این شرکت‌ها از جمله مهم‌ترین بازارها به شمار می‌رود.

به گفته خبرگزاری رویترز، ایران برای صنایع اتومبیل‌سازی و وسایل خانگی کره جنوبی بازاری چهار میلیارد دلاری به حساب می‌آید و حدود دو هزار تولیدکننده کره‌ای با ایران رابطه تجاری دارند.

 رادیو فردا

حضرت چلاق الله خامنه ای (مقام معلق رهبری ) : رئیس جمهور باید ادبیاتش را عوض کند







به گزارش خبرگزاری فارس ( جیره خور مقام معلق رهبری )

مقام معلق رهبری در دیدار با دانشجویان بسیجی(ساندیس خور) ضمن انتقاد از رئیس جمهور(مموتی) خواستار تغییر ادبیات ایشان شدند

ایشان فرمودند آغای رئیس جمهور مموتی در دیدار با نخبگان خارج از کشور یک ضرب المثلی رو استفاده کردند که باعث مسائل زیادی شد من قبلا هم عرض کردم آغای رئیس جمهور مموتی و هیات دولت باید خیلی مراقب باشند،دشمن در آرزوی این است که یک بی توجهی یک نکته یک کوچکترین جرقه رو گسترش بده و متل درست کنه و یک عده هم خواسته و ناخواسته در این راه قدم برمیدارند،بنده بارها عرض کردم همه مردم همه مسئولین در رده های مختلف باید مراقب باشند عزیزان من دشمن در کمین است.

ایشان فرمودند در بازدید از مرکز رویان؛آنجا یک گوسفندی رو شبیه سازی کرده بودند،من سوال کردم از اون مسئول مربوطه آیا این گوسفند با والد احساس پدر فرزندی هم دارند؟سوال من به صرف کنجکاوی بود و همه میدونند که بنده در علوم طبیعی تخصصی ندارم اما همین سوال دست آویزی برای دشمن شد متل درست کردند لطیفه ساختند پیامک زدند.من خودم رو عرض میکنم حرکت اشتباه بوده و چرا باید مطلبی عنوان بشه که دشمن سوئ استفاده کنه

در ادامه دانشجویان بسیجی ( ساندیس خوران ) سوالات خود را خدمت مقام معلق رهبری بیان کردند

یکی از دانشجویان سوالی مطرح کرد و پرسید آیا وقتی دشمن از سوال مقام معلق رهبری و این ضرب المثل آغای رئیس جمهور مموتی که همه مردم آنرا شنیده اند سوئ استفاده میکند چطور میشود مطمئن بود که حرفهای دیگری که ما میگوییم موجه است و باعث سوئ استفاده دشمن قرار نمیگیرد و آیا ملاک و مبنایی وجود دارد؟

مقام معلق رهبری با تشویق دانشجوی مورد نظر در پاسخ فرمودند این سوال شما جواب را هم در خود پنهان دارد و همانطور که در سوال گفتید ملاک این نیست که رهبری(چلاق الله) بگوید یا  مموتی  یا فلان آقای که سواد کمی دارد ملاک عقل است سخن شما اگر با عقل سنجیده شود معتبر است اگر نه سخنی  که بدون عقل بیان شود گوینده اش هر کسی باشد بازهم مورد تمسخر است
و یک مثل و مجملی در این مورد وجود دارد که همه هم اون رو شندیدند که پسته بی مغز چون دهان بگشاید رسوا شود چون بی مغزی دهانت ببند تا رسوا نگردی

در پايان اين ديدار آغا خامنه ای (ولی امر املت و کتلت در جهان) ماتحت خود را  هوا کردند و با زبان الهی تحتانی خویش  به صورت  تازیگونه  نماز مغرب و عشاء را  اقامه گوزیدند .




--------------------------------------------