درور بر شما -- خوش آمدید



وضعیت حقوق بشر در ایران ار وخامت هم گذشته است به طوری که
بصورت آشکارا به حریم افراد تجاوز میشود و یا بدون هیچ دلیل قانونی برای
افراد پرونده سازی میشود"البته باید گفت که در رژیم سفاک
اسلامی(اشغالگرایران), نقض حقوق بشر با پیروی از قوانین ننگین اسلامی قانون
است که بطور کاملا محسوس توسط حکومت جنایتکار اسلامی و مزدورانش انجام
میپذیرد و آزار و شکنجه آزادیخواهان میهن پرست به اوج خود رسیده است . این
خود دلیلی محکم بر ترس جانکاه حکومتیان خونخوار و نشانگر زوال حکومت
ضحاک(جمهوری اسلامی)در ایران زمین است,بخواهیم باور کنیم یا نکنیم شمارش
معکوس برای سرنگونی رژیم جهل اسلامی دیکتاتوری آغاز شده و باید گفت که اگر
با زور اسلحه برای مدتی نچندان زیاد بتوانند گلوی آزادیخواهان رابفشارند
ولی حرکت زمان را که همان نبض میهن پرستان ایرانزمین است را نمیتوانند
متوقف کند .


جاوید ایران و ایرانی میهن پرست.

نابود باد حکومت جهل اسلامی .

=======================================

زرتشت بیا که با تو امید آید ** در شب صدای پای خورشید آید ** تاریخ اگر دوباره تکرار شود ** کعبه به طواف تخت جمشید آید **

=======================================
درود بر شما , خوش آمدید , این وبلاگ در جهت مبارزه با
حکومت فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی که با خونریزی و دروغگویی ایران را به اشغال خود در آورده طراحی شده است .
------------------------
==========================================


The first address of my face book which was blocked and Hacked by nasty Islamic regime was:

http://www.facebook.com/cyrus.parsi.31

==========================


the new address Of My face book is :

https://www.facebook.com/Cyrus.Parsi2

Please add my new address in your face book.

-------------------
My Web-blogs are :

http://Human-rights-Iran.blogspot.com



Thank you so so much

Yours sincerely

Cyrus Parsi
.

-----------------------------------------------------------------

لطفا جهت خواندن و دیدن تمامی مطالب و عکسهای موجود در این سایت به قسمتهای " آرشیو پستها " , " صفحات" و "کتابها و مطالب دیدنی و خواندنی" مراجعه فرمایید .

در ضمن تمامی پیامهای شما عزیزان
(Comments) در این وبلاگ منتشر میشود .
======================================
به اصل با شکوه خویش بازگردیم .

Face Book : https://www.facebook.com/zartoshtpage
http://www.childrenofzoroaster.org

Download Avesta(Pdf
چنبش فرزندان زرتشت
======================================

وطن امروز اسير دو سه تن بي وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گورکن است
آن شده پيشنماز چمن دانشگاه
واقعاً، قصه او قصه خر در چمن است
عطشِ قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
حاکم شرع به حيوان عجيبی مانَد:
که دُمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
هيأت حاکم ما هيئتِ خيرات خور است
هيأت دولت ما، دسته زنجيرزن است
روزگاری که وطن دست کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
==========================
پیروز و سربلند باشید (مدیر وبلاگ , کوروش پارسی )


۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

( ايران / سياسی) از محمود احمدی ‌نژاد چه سوالاتی باید کرد ؟

 
 
 
۱۳۸۹/۰۷/۰۱
 
 
محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران، در نیویورک به سر می‌برد. از آنجا که وی معمولا در این سفرها در مصاحبه‌های مطبوعاتی یا برنامه‌های تلویزیونی شرکت می‌کند،
 
این مصاحبه‌ها فرصتی است تا مواضع واقعی و دیدگاه‌های او را در مورد مسائل مهم روشن کرد.

کریم سجادپور، کارشناس مسائل سیاسی ایران، سوالاتی را پیشنهاد کرده است که خبرنگاران باید از محمود احمدی‌نژاد بپرسند:

- یکی از مشاوران معنوی شما، آیت‌الله مصباح یزدی، اخیرا گفت که دموکراسی، آزادی و حقوق بشر در فلسفه اسلامی هیچ جایگاهی ندارند. آیا شما با این نظر مصباح یزدی موافق هستید؟

- بر اساس آمار نهادهای مدافع حقوق بشر از جمله سازمان عفو بین‌الملل از زمان به قدرت رسیدن شما در سال ۲۰۰۵ اعدام‌ها در ایران چهار برابر شده و اکنون ایران نسبت به جمعیت خود بیشترین تعداد اعدام‌ها را دارد. علاوه بر این از زمان ریاست جمهوری شما توقف اجباری مجازات سنگسار لغو شد. بر اساس اطلاعات سازمان گزارشگران بدون مرز ایران بزرگ‌ترین زندان روزنامه‌نگاران است. آیا شما به عملکرد خود افتخار می‌کنید؟

- مهرانگیز کار، یکی از فعالان سرشناس حقوق بشر، می‌گوید که در ماه اوت سال گذشته دست پنج مرد جوان به خاطر دزدی قطع شده است. آیا شما با چنین مجازات‌های قرون وسطایی موافق هستید؟

- دو روز پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شما اعلام کردید که «ایران باثبات‌ترین کشور جهان است». اما فردای آن روز حدود سه میلیون نفر در اعتراض به نتیجه انتخابات به خیابان‌ها آمدند. آیا حاضر هستید به مخالفان اجازه تظاهرات بدهید و امنیت آنها را تضمین کنید؟

- بر اساس گزارش‌های صندوق بین‌المللی پول، ایران از جمله کشورها با بالاترین رقم فرار مغزهاست و سالانه حدود صد هزار جوان و متخصص برای امکانات بهتر اقتصادی یا به دلیل آزارهای سیاسی از ایران خارج می‌شوند. آمارها نشان می‌دهد که روند فرار مغزها در دوره ریاست جمهوری شما شتاب بیشتری پیدا کرده است. فرار مغزها از ایران تا چه حد موجب نگرانی شماست؟

- آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، اوایل سال جاری دستور یا فتوایی صادر کرده و از تمام مسلمانان جهان خواسته که به عنوان جانشین پیامبر و امام دوازدهم شیعیان در روی زمین از وی تبعیت کنند. آیا شما قبول دارید که آیت‌الله خامنه‌ای جانشین پیامبر و امام زمان است؟

- در آغاز ریاست جمهوری شما گفتید که دولت کارهای مهم‌تری از کنترل حجاب یا آرایش موی سر مردم دارد. با این وجود حجاب هنوز اجباری است و دولت اخیرا مقرراتی را در مورد آرایش موی مردان نیز اعلام کرده است. آیا هیچ گاه در جمهوری اسلامی مسئله حجاب از این حالت اجباری خارج خواهد شد؟

- چرا جمهوری اسلامی پیروان بهائیت را سرکوب می‌کند؟ بهاییان در ایران اجازه فعالیت مذهبی ندارند و قبرستان‌های آنها به طور مستمر تخریب می‌شوند. وقتی که شما مدعی می‌شوید ایران کشوری آزاد و عادلانه است، آیا این صفات شامل حال بهاییان نیز می‌شود؟

- شما تحریم‌های اخیر سازمان ملل متحد علیه ایران را هدیه الهی توصیف کرده‌اید، با این وجود تهدید کرده‌اید که علیه عاملان این تحریم‌ها مبارزه خواهید کرد. اگر این تحریم‌ها هدایای الهی هستند چرا موجب ناراحتی و خشم شما شده است؟ و در شرایطی که این تحریم‌ها موجب دشواری‌های زیادی برای کشور و مردم ایران شده، آیا درست است که آنها را هدایای الهی توصیف کنید؟

- شما خواستار برگزاری یک رفراندوم توسط سازمان ملل متحد در سرزمین‌های فلسطینی هستید تا بر آن اساس سرنوشت درگیری‌ها در مورد اراضی مقدس روشن شود. آیا با انجام یک رفراندوم توسط سازمان ملل متحد در ایران برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور نیز موافقت خواهید کرد؟

- در زمان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، شما گفتید که در آمریکا هیچ گاه به یک سیاه‌پوست اجازه نمی‌دهند که به مقام ریاست جمهوری برسد. این اواخر هم مدعی شدید که کنترل امور واقعا در دست باراک اوباما نیست و محافل صهیونیستی او را هدایت می‌کنند. آیا واقعا مطمئن هستید که درک درست و دقیقی از آمریکا و سیاست‌های این کشور دارید؟

- محمدجواد لاریجانی از چهره‌های ارشد حکومت ایران و مشاور آیت‌الله خامنه‌ای چندی پیش به باراک اوباما لقب «کاکاسیا» داد که صفت نژادپرستانه‌ای برای تحقیر سیاه‌پوستان است. آیا شما این گفته لاریجانی را محکوم می‌کنید؟

- چندی پیش فیدل کاسترو، متحد قدیمی شما، از شما خواست که از دشمنی با یهودیان دست بردارید و افزود که تندروی و خشک‌مغزی مذهبی حکومت ایران توافق بر سر بحران هسته‌ای را غیرممکن می‌سازد. واکنش شما به این سخنان چیست؟

- در ماه‌های گذشته سه دیپلمات ارشد ایران از مقام خود استعفا کرده و به کشورهای اروپایی پناهنده شده‌اند. چنین رخدادی در تاریخ معاصر ایران بی‌سابقه است. آیا این حوادث نمادی از نارضایتی وسیع در درون رژیم است؟

- زمانی که برزیل در رای‌گیری شورای امنیت به قطعنامه تحریم‌های اخیر علیه ایران رای منفی داد، این اقدام یک پیروزی دیپلماتیک بزرگ برای شما تلقی شد. اما این اواخر برزیل اعلام کرده است که از تحریم‌ها تبعیت کرده و در برخورد با ایران با اهداف دیپلماسی آمریکا موافق است، حتی اگر تاکتیک‌های آن را قبول نداشته باشد. منتقدان شما می‌گویند که در دوره ریاست جمهوری شما ایران بر دشمنان خود افزوده و دوستان خود را نیز از دست داده است. پاسخ شما به این ایراد چیست؟

- دولت ایران سه آمریکایی را به مدت بیش از یک سال به جرم جاسوسی زندانی کرده است. هنوز دو نفر از آنها در زندان هستند. اما هیچ مدرکی در اثبات این اتهام ارائه نشده است. اخیرا شما عنوان کردید که حاضر هستید این دو آمریکایی زندانی را با دو شهروند ایرانی که به جرم قاچاق اسلحه در آمریکا زندانی هستند معاوضه کنید. آیا شما این دو آمریکایی جوان را در ایران به گروگان گرفته‌اید؟ 
 
 
منبع متن خبری : رادیو فردا
 
 ----------------------
 
در پایان من هم یک سوال مهم را برای آقای ان(احمدی نژاد) مطرح میکنم که بسیار مهم است  و باید از این میمون پرسیده شود.
سوال : آقای احمدی نژاد شما به روح اعتقاد دارید؟
 
-------------------- 

جلسه سالانه احمدی نژاد با روزنامه نگاران آمريکایی؛ صحنه هشدار و جوابگوئی








نيويورک تايمز زير عنوان "هشدار رهبر ايران به آمريکا ضمن جوابگوئی به انتقادها" می نويسد محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران با استفاده از شيوه خاص خود درمطرح ساختن نظراتش، روز سه شنبه در گردهم آئی سالانه اش با ژورناليست های آمريکائی درد و رنج ناراضيان درزندان يا گزيدگی ناشی از تحريم های اقتصادی را تکذيب کرد و کارنامه تهران را در مورد بازرسی های اتمی سزاوار ستاره ای طلائی دانست. او اين بار صحبت هايش را با کمی قلدری هم در آميخته بود.

رئيس جمهوری ايران نشسته درسر ميز کنفرانسی در احاطه سردبيران اخبار و تهيه کنندگان برنامه های تلويزيونی به اين ميهمانان جلسه صبحانه اش گفت اگر آمريکا به ايران بر سر برنامه اتمی اش حمله کند درگير جنگی می شود که جنگ های ديگر آمريکا را در مقام مقايسه کم رنگ جلوه می دهد.

آقای احمدی نژاد در جريان اين جلسه در هتلی در ميانه منهتن، در چارچوب آنچه که به بخشی از مراسم و تشريفات او هنگام شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تهاجمی مسحور کننده مبدل شده است گفت آمريکا هيچوقت وارد جنگی واقعی نشده است. نه در ويتنام، نه در افغانستان، و نه حتی در جنگ جهانی دوم. جنگ فقط بمباران کردن بعضی جاها نيست. وقتی شروع شد حد و مرزی نخواهد داشت.

او در عين حال اين ايده را که اختلافات زمانی ممکن است به آن حد برسد رد کرد و تهديد حمله ای به ايران را فقط در يک جنگ روانی و کم اهميت دانست. آقای احمدی نژاد گفت ما هميشه برای مذاکره آماده بوده ايم.

مناسبات تهران و واشنگتن از هنگام تصويب چهارمين دور تحريم ها در شورای امنيت سازمان ملل متحد در ماه ژوئن، و جريمه هائی مکمل، با مصوباتی جداگانه توسط آمريکا، و کشورهای آسيائی و اروپائی، حتی فاصله ای بيشتر هم پيدا کرده است.

آژانس نظارتی اتمی سازمان ملل متحد در اين ماه گفت که ايران از آن پس از دادن اجازه دسترسی به بازرسان و اطلاعات راجع به برنامه اتمی خود امتناع ورزيده است.

ايران تاکيد می کند که برنامه اتمی اش صلح آميز است اما مقامات آمريکائی می گويند ايران به توانائی های تسليحات اتمی نزديک تر می شود.

آقای احمدی نژاد روز سه شنبه سياست را برای فشار و انتقادهای بازرسان بين المللی مقصر دانست و گفت آنها به جايگاههای اتمی ايران دسترسی داشته اند و کشورش مطابق با معاهده های بين المللی اتمی عمل می کند. آقای احمدی نژاد گفت پرونده اتمی ايران سياسی است. در غير اينصورت چرا ضرورت پيدا کرده است که جزئيات برنامه اتمی ما در اختيار وسائل ارتباط جمعی گذاشته شود. او افزود آنچه ما انجام می دهيم قانونی است. ما هميشه پشت سر قانون هستيم.

آقای احمدی نژاد از قوه قضائيه ايران که با رگباری از انتقاد بر سر توقيف  قريب ۵۰۰ روزنامه نگار، فعال سياسی و مقامات دولتی در پی تجديد گزينش مورد اختلاف خود در ژوئن ۲۰۰۹ روبروست، دفاع کرد. تابستان امسال حکم مجازات مرگ از طريق سنگسار برای يک زن ايرانی به اتهام زنا، که بنا به گزارشها معلق شده است،  تقبيح های بين المللی بيشتری را در پی داشت.
اما آقای احمدی نژاد روز سه شنبه به خبرنگاران گفت شما سيستم قضائی ما را درک نمی کنيد. وی گفت ايران هيچکس را به دلائل سياسی زندانی نکرده است - نظری که با ارزيابی گروههای مدافع حقوق بشر منافات دارد. وی گفت هرچه اتفاق افتاده است زير نظارت قاضی، نيروهای انتظامی و اطلاعاتی بوده است. درواقع مردم از دولت بشدت انتقاد می کنند و ما هيچگونه محدوديتی برای آن بوجود نمی آوريم.

در حالي که آقای احمدی نژاد در پی استفاده از سفر به سازمان ملل متحد برای نشان دادن خود به عنوان رهبر مقتدر يک کشور متحد بود بنظر می رسد رقبای سياسی او در سلسله مراتب محافظه کاران در غياب او برای شرمنده ساختن اش در داخل استفاده می کنند. بعضی ها حتی گفته اند که وی می تواند بر سر آنچه که رفتار استبدادی و بی اعتنانی اش به ديگر شاخه های حکومت، بخصوص مجلس توصيف می کنند استيضاح شود.

منبع متن خبر : VOA Persian


-------------------