درور بر شما -- خوش آمدید



وضعیت حقوق بشر در ایران ار وخامت هم گذشته است به طوری که
بصورت آشکارا به حریم افراد تجاوز میشود و یا بدون هیچ دلیل قانونی برای
افراد پرونده سازی میشود"البته باید گفت که در رژیم سفاک
اسلامی(اشغالگرایران), نقض حقوق بشر با پیروی از قوانین ننگین اسلامی قانون
است که بطور کاملا محسوس توسط حکومت جنایتکار اسلامی و مزدورانش انجام
میپذیرد و آزار و شکنجه آزادیخواهان میهن پرست به اوج خود رسیده است . این
خود دلیلی محکم بر ترس جانکاه حکومتیان خونخوار و نشانگر زوال حکومت
ضحاک(جمهوری اسلامی)در ایران زمین است,بخواهیم باور کنیم یا نکنیم شمارش
معکوس برای سرنگونی رژیم جهل اسلامی دیکتاتوری آغاز شده و باید گفت که اگر
با زور اسلحه برای مدتی نچندان زیاد بتوانند گلوی آزادیخواهان رابفشارند
ولی حرکت زمان را که همان نبض میهن پرستان ایرانزمین است را نمیتوانند
متوقف کند .


جاوید ایران و ایرانی میهن پرست.

نابود باد حکومت جهل اسلامی .

=======================================

زرتشت بیا که با تو امید آید ** در شب صدای پای خورشید آید ** تاریخ اگر دوباره تکرار شود ** کعبه به طواف تخت جمشید آید **

=======================================
درود بر شما , خوش آمدید , این وبلاگ در جهت مبارزه با
حکومت فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی که با خونریزی و دروغگویی ایران را به اشغال خود در آورده طراحی شده است .
------------------------
==========================================


The first address of my face book which was blocked and Hacked by nasty Islamic regime was:

http://www.facebook.com/cyrus.parsi.31

==========================


the new address Of My face book is :

https://www.facebook.com/Cyrus.Parsi2

Please add my new address in your face book.

-------------------
My Web-blogs are :

http://Human-rights-Iran.blogspot.com



Thank you so so much

Yours sincerely

Cyrus Parsi
.

-----------------------------------------------------------------

لطفا جهت خواندن و دیدن تمامی مطالب و عکسهای موجود در این سایت به قسمتهای " آرشیو پستها " , " صفحات" و "کتابها و مطالب دیدنی و خواندنی" مراجعه فرمایید .

در ضمن تمامی پیامهای شما عزیزان
(Comments) در این وبلاگ منتشر میشود .
======================================
به اصل با شکوه خویش بازگردیم .

Face Book : https://www.facebook.com/zartoshtpage
http://www.childrenofzoroaster.org

Download Avesta(Pdf
چنبش فرزندان زرتشت
======================================

وطن امروز اسير دو سه تن بي وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گورکن است
آن شده پيشنماز چمن دانشگاه
واقعاً، قصه او قصه خر در چمن است
عطشِ قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
حاکم شرع به حيوان عجيبی مانَد:
که دُمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
هيأت حاکم ما هيئتِ خيرات خور است
هيأت دولت ما، دسته زنجيرزن است
روزگاری که وطن دست کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
==========================
پیروز و سربلند باشید (مدیر وبلاگ , کوروش پارسی )


۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

ناگفته هاي پرونده هنگامه شهيدي - ( محمد مصطفايي وکيل هنگامه شهيدي)

مشروح مطلب :

توصيه مي کنم هرگاه گزارشگران ويژه حقوق بشر سازمان ملل - اگر جرات و جسارت رفتن به ايران و تهيه گزارش از موارد نقض حقوق بشر، در ايران را داشتند که ندارند والا پنج سال منتظر نمي ماندند – به ايران روند، نيازي نيست راه دوري رفته و خود را به دردسر اندازند. به خيابان شريعتي - سر خيابان معلم - دادگاه انقلاب - طبقه همکف -  شعبه ششم اجراي احکام دادگاه انقلاب، مراجعه کنند و پرونده خانم هنگامه شهيدي را مطالبه و مطالعه نمايند. البته مي توانند يک طبقه بالاتر، يعني به شعبه بيست و هشت نيز سري زنند و نمونه يک قاضي دادگستري به نام قاضي مقيسه که تنها و تنها کار و عملش به جاي قضاوت عادلانه،  به گريه در آوردن مادران و پدران مسني است که فرزندانشان در بند ايشان اسيرند و زناني که شوهرانشان، و شوهراني که زنانشان و فرزنداني که مادر و پدرشان توسط اين ابر قدرت دادگستري اسير است نيز ملاقات کنند و ببينند که چطور يک قاضي مي تواند در طول خدمتش در دستگاه قضايي هزاران نفر را آواره، به حبس هاي طولاني مدت و اعدام محکوم کند. اگر نشاني نيافتند حاضرم همراهيشان کنم تا تمام مراجع امنيتي و قضايي که کار و لذتشان کشتن قانوني انسانها و زيرپا گذاشتن حقوق بديهي و طبيعي متهمين است را نشان دهم. از دادسرا و دادگاه فرودگاه گرفته، تا دادسرا و دادگاه ارشاد و انقلاب و جرايم يارانه اي و زندانهاي مخوف انفرادي و انواع شنکنجه و گريه هاي قرباينان اين قدرتمندان را چه در تهران و چه در ديگر شهرهاي ايران نشان دهم.
توصيه مي کنم براي اطمينان بيشتر از مترجمين رسمي وزارت اطلاعات يا داخل کشور استفاده نکرده و مترجمي با خود همراه داشته باشند که مورد وثوق باشد چرا که اين امکان وجود دارد تا کارشناسان وزارت اطلاعات لاپوشاني کرده و حقيقت را وارونه ترجمه کنند.

            پرونده هنگامه شهيدي يکي از پروند هايي است که انواع و اقسام نقض حقوق بشر را در آن مي توان ملاحظه کرد. اين نقض حقوق بشر هنوز هم به اتمام نرسيده و همچنان ادامه دارد: 

بيشتر بدانيد:

1-             هنگامه شهيدي روزنامه نگار و مشاور امور زنان آقاي مهدي کروبي يکي از کانديداهاي رياست جمهوري بود. پس از انتخابات رياست جمهوري و روي کار آمدن غير منتظره آقاي احمدي نژاد بر تخت رياست جمهوري، و در اثناي اعتراضات ميليوني ملت ايران، مصاحبه اي با تلوزيون بي بي سي فارسي مي نمايد. روزنامه کيهان متعلق به آقاي شريعت مداري، اين مصاحبه را دستاويز و بهانه اي قرار مي دهد تا مامورين تحت امر خود رد وزارت اطلاعات وي را دستگير و بازداشت کنند. به خوبي مي دانيم که روزنامه کيهان از جمله عوامل بانفوذ وزارت اطلاعات و دستگاههاي امنيتي است که پس از انتشار گزارشي عليه افراد، فرد مورد گزارش پس از مدت کوتاهي بازداشت و مورد محاکمه خودسرانه قرار مي گيرد.

2-             هنگامه شهيدي بدون مجوز و دستور قضايي بازداشت مي شود. او بدون مجوز و دستور قضايي در محل نامشخصي حبس و مورد بازجويي قرار مي گيرد. شروع بازجويي هنگامه شهيدي با ضرب و جرح و توهين و تهمت به خود و خانواده اش بوده است. هنگامه شهيدي که هيچ گناهي مرتکب نشده بود وادار به اقرار و اعتراف براي تحقير آقاي کروبي و ديگر دوستان آقاي کروبي مي گردد. اما اين زن شجاع و نستوه، هر گونه شکنجه را تحمل کرده و سخني به زيان ديگري به زبان جاري نمي کند. مقاومت هنگامه شهيدي باعث مي گردد تا فشارها بر روي وي افزوده گردد. او هفته ها و ماها در انفرادي محبوس مي گردد. بيماري هنگامه از يک طرف و فشارهاي روحي و رواني اين زن فعال در امور حقوق زنان از سوي ديگر ادامه مي يابد. 

3-             هنگامه شهيدي روزانه چندين ساعت مورد بازجويي توسط چندين مامورين مرد وزارت اطلاعات قرار مي گيرد. بازجويي ها تلقيني و با چشماني بسته صورت مي پذيرد. بازجويان از ضرب و شتم هنگامه شهيدي دريغ نمي ورزيدند. براي اينکه آثار شکنجه بر روي بدن هنگامه شهيدي مشخص نشود و ظلمي که بر وي روا گشته آشکار نگردد اجازه ملاقات به خانواده اش داده نمي شود. چندين بار اينجانب به عنوان وکيل ايشان با دستور مقام قضايي جهت ملاقات با وي به زندان اوين رفتم ولي غافل از اينکه بتوانم حتي وارد زندان شوم. تشکيل دادگاههاي صوري براي اخذ اقرار براي هنگامه شهيدي به گونه اي بوده است که نمي توان از نظر دور داشت. 

صدور حکم به اعدام هنگامه شهيدي به صورت صوري، به پاي چوبه دار بردن هنگامه شهيدي و صدها مورد شکنجه ناجوانمردانه بر روي وي براي گرفتن مصاحبه تلوزيوني و شرکت در دادگاههاي نمايشي را چطور مي توان ناديده انگاشت. خوراندن قرص هاي مختلف براي تسکين و اخذ اقرار از وي از جمله مواردي است که براي گزارشگران حقوق بشر جالب خواهد بود. بازجويان وارد حيطه زندگي شخصي و خصوصي هنگامه شهيدي شده و به اجبار و زور از او مي خواستند که بگويد با فلان مرد و فلان کس ارتباط نامشروع دارد تا از اين طريق بتوانند ديگر ياران کروبي و موسوي را به زانو در آورند. حتي سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور را در پرونده دخيل کرده و مي گفتند بايد بگويد که با وي نيز رابطه داشته است. پستي و پليدي بازجويان به حدي بود که هنگامه شهيدي خود متعجب مانده و توان سخن نداشت. اين زن پاک دامن اسير دست بازجوياني بي رحمي قرار گرفته بود که براي نشان دادن درستي  انتخابات رياست جمهوري و قانوني بودن حکومت دولت احمدي نژاد دست به هر جناياتي مي زند.  

4-             روزي نبود که مادر هنگامه شهيدي  به دادسرا و دادگاه انقلاب و دفتر دادستاني تهران نرود او ساتها در جلوي درب زندان اوين مي نشست تا فرزندش را ببيند. او را درمانده در دادستاني تهران براي اولين بار ديدم. گريان و نالان منتظر ملاقات با دادستان تهران بود تا عاجزانه التماس کند که اجازه دهند دخترش يک بار تماس تلفني با وي داشته باشد. پس از ديدن اين مادر غمگين و افسرده، وکالت هنگامه شهيدي را به عده گرفتم. 

5-             ماهها طول کشيد تا توانستم بدون اينکه هنگامه شهيدي را ملاقات کنم او وکالتنامه مرا امضا کند تا بتوانم وکيلش باشم. پس از مدتها پرونده وي را مطالعه کردم. از صفحات اول پرونده، مي شود به راحتي ظلمي که بر وي روا شده بود را ملاحظه کرد. وقتي برگ هاي پرونده را مطالعه مي کردم مو بر بدن سيخ مي شد و در برخي از مواقع گريه مي کردم و به خود مي گفتم چطور يک انسان مي تواند آنقدر پست و رذل باشد که آشکارا و بدون واهمه اي، ديگري را اينگونه مورد آزاد و اذيت قرار دهد. سئوالات بازجو کاملا شخصي و خارج موارد اتهامي هنگامه شهيدي بوده و هدف تخريب شخصيت اين زن فداکار زنداني بود. لرزش دستان هنگامه شهيدي در هنگام نوشتن را مي توانستم در خطوط وي ببينم. اشکهاي خشک شده او را مي توانستم بر روي صفحات کاغذ ببينم. التماس هاي او هنوز هم بر روي اوراق بازجويي نوشته شده ووجود دارد. او التماس مي کرد و مي گفت خواهش مي کنم دست از سر من برداريد. ديگر تحمل بازجويي را ندارم. من يک فرزند دارم به او رحم کنيد. خواهش مي کنم آزادم کنيد. هنگامه شهيدي التماس مي کرد تمنا مي کرد اما انسانهاي پست و فرومايه اي که از وي بازجويي مي کردند گوش به حرف و زجه هاي هنگامه نمي دادند. 

6-             اولين بار در روز دادگاه و براي محاکمه هنگامه شهيدي را ديدم. او توان راه رفتن نداشت. رنگش همانند کچ شده بود و نمي توانست سخن گويد. قاضي دادگاه ناچار شد به اورژانس زنگ زده و استمداد جويد. چند پزشک و پرستار براي مداواي هنگامه به دادگاه آمده و تا حدودي  حال وي را بهبود بخشيدند. قاضي دادگاه از هنگامه خواست تا وضعيت جسمي اش را سامان بخشد چرا که او مدتها بود اجازه خوردن غذا و آشاميدن نداشت. بازجوها براي شکنجه وي، غذا و آب آشاميدني را نيز از وي گرفته بودند. پس از مدتهاي طولاني قرار شد هنگامه شهيدي با قرار وثيقه يکصد ميليون توماني از زندان آزاد گردد. اما مادر وي تنها آپارتمان خود را که قيمت نود ميليون تومان ارزش داشت معرفي کرد و قاضي نيز پذيرفت. پس از مدت کوتاهي محاکمه صوري وي انجام شد و هنگامه به شش سال و سه ماه حبس محکوم گرديد. 

7-             با عتراض به حکم صادر شده، پرونده به شعبه 54 دادگاه تجديدنظرارسال شد. روزي بازجوي اطلاعات به هنگامه تماس مي گيرد و از وي مي خواهد که يادداشتي در حمايت از آقاي احمدي نژاد بنويسد. هنگامه تمکين نکرده و پاسخي با اين خواسته نمي دهد و بازجو نيز او را تهديد مي کند فرداي آن روز با وي تماس گرفته  و به وزارت اطلاعات جهت پاره اي از توضيحات فراخوانده شد. هنگامه پنج شنبه روزي به وزارت اطلاعات رفت و از آن زمان به بعد در بازداشت است. حکم دادگاه تجديدنظر در يک روز صادر و همان روز نيز اجرا شد کاري که در دستگاه قضايي و در دعاوي عادي نمونه اي از آن را نمي توان يافت مگر آنکه قاضي رشوه گرفته باشد يا موضوع جرم سياسي باشد.

حال از هنگامه شهيدي خواسته شده است براي مرخصي وثيقه اي به ميزان ششصد ميليون تومان بسپارد. در حالي که اگر يک نفر در حادثه اي 12 نفر را به قتل برساند يا ششصد ميليون تومان کلاهبرداي کند مي بايست چنين وجهي را توديع کند نه اينکه حکم محکوميتي صادر شده باشد و براي اعطاي مرخصي چنين مبلغي را بستانند. بارهاي شده است که افراد مختلفي به حبس هاي طولاتي مدت از ده تا بيست سال محکوم شده اند ولي با وثيقه يکصد ميليون توماني آزاد کشته و به مرخصي رفته اند.

اما بازجويان و کارشناسان و بازپرسان و دادستان و قاضي و رئيس قوه قضاييه و ديگر حکمرانان بايد اين را بدانند که گردونه روزگار به يک منوال نخواهد چرخيد. همانطور که مرتضوي و حداد و حيدري و از خانواده دولت افرادي مانند کردان رسوا شدند آنان نيز در آينده نزديک رسوا خواهند شد مگر اينکه دست از جنايات و اعمال برخلاف قانون خود بردارند. 

آنچه مرقوم نمودم همگي حقيقت محض است و گزارشگران حقوق بشر به راحتي مي توانند با مطالعه پرونده و خوانده لوايحي که به دادگاه داده ام پي به اعمال و رفتار برخي حاکمان جمهوري اسلامي ببرند.


              -------------------

شیوا نظرآهاری به شش سال حبس و تبعید به زندان ایذه محکوم شد




شیوا نظر‌آهاری فعال حقوق بشر و عضو کمیته‌ی گزارشگران حقوق بشر، به شش سال حبس همراه با تبعید به زندان ایذه محکوم شد.

حکم صادره از سوی قاضی پیرعباسی در شعبه بیست و شش دادگاه انقلاب تهران به وی ابلاغ شده است. شیوا نظر‌آهاری در تاریخ ۲۹ آذر ۸۸ زمانی که به همراه تعدادی از فعالین مدنی و حقوق بشری قصد شرکت در مراسم تدفین آیت الله منتظری را داشت بازداشت شد. وی سرانجام هفته‌ی گذشته و پس از نزدیک به یک سال بازداشت در زندان اوین با تودیع وثیقه‌ی ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.
این عضو کمیته‌ گزارشگران حقوق بشر در دادگاه به اتهام محاربه، تبانی و اجتماع برعلیه امنیت ملی، اخلال در نظم عمومی و تبلغ علیه نظام محاکمه شده بود. در حال حاضر کوهیار گودرزی، دیگر عضو کمیته‌ی گزارشگران حقوق بشر از ۲۹ آذر‌ماه سال گذشته بدون حتی یک روز مرخصی در زندان اوین در حال سپری کردن دوران یک سال محکومیت خود است.

کمیته گزارشگران حقوق بشر

--------------


سندی که نشان می دهد در راهپیمایی های اعتراضی با اسلحه های جنگی آدم کشته اند

نوشته های مسیح علی نژاد http://masihalinejad.com/?p=2496


بمظور دیدی عکس در اندازه واقعی  لطفا  بر روب آن  راست کلیک کرده و در پنجره جدید آنرا مشاهده کنید.




احمدی نژاد(حیوان دست آموز خامنه ای) کشور به کشور می رود و سخت سرگرم تکذیب سنگسار و انکار کشته شدن آن همه شهروندان معمولی ایرانی به قیمت رییس جمهور  باقی ماندن خودش است و در ایران همین شهروندان معمولی دادگاه به دادگاه می گردند و مستندات جدید کشف می کنند که بچه هایشان با چه نوع اسلحه ای کشته شده اند و همچنان امیدوار هستند که روزی قاتل فرزندان شان را هم در هیمن سیستم بیمار پیدا  کنند.

گفتگویم با پدر شهید حمید حسین بیک عراقی را بخوانید و ببینید چقدر برای  پدر این خانواده ها مهم است که وقتی به سراغ شان می روی و از آنها سراغ پیگیری های جدیدشان را می گیری، خرسند می شوند که هنوز فراموش نشده اند و برای همین مستندات را هم به خبرنگار می رسانند تا مردم ببینند که آنها آنقدر تلاش کرده اند تا از همین نظام هم اقرار بگیرند که در خیابان های ایران  با کلاشینکف آدم کشته اند تا احمدی نژاد رییس جمهور باقی بماند. متن مصاحبه به همراه مستندات در پی می آید. خانواده های زیادی هستند که از فرزندان شان تنها همین چند سند باقی مانده است.


پدر شهید حمید حسین بیک عراقی: با کلاشینکف به فرزندم شلیک کرده اند

جرس: حمید حسین بیک عراقی یکی از جوانان تهرانی بود که همانند میلیون ها جوان ایرانی در راهپیمایی  اعتراضی بیست و  پنج خرداد به خیابان آمده بود اما گلوله ای در فاصله بسیار نزدیک به سمت او شلیک شد و او نیز همانند برخی دیگر از جان باختگان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران هرگز به خانه برنگشت.

تفاوت حمید عراقی با سایر شهدای انتخابات در این بود که خبرگزاری فارس از او به عنوان بسیجی شهید یاد کرد و به نقل از مادر این جوان نوشت که آنها از موسوی و کروبی شکایت دارند. همین خبر موجب شد تا برخی از مردم فکر کنند که حمید عراقی از جمله آن بسیجیانی بود که در دفاع از حاکمیت با باتوم در خیابان حضور داشت تا معترضان را سرکوب کند و این امر به تنهایی این خانواده دامن زد. مادر این شهید که پیش از این به جرس گفته بود، پسر او هرگز بسیجی نبوده است، می گوید:  تماس او با خبرگزاری فارس برای تکذیب این خبر نیز حاصلی نداشت.

جرس این بار با مجید حسین بیک عراقی پدر شهید حمید حسین بیک، گفتگویی انجام داده است و او از پیگیری های جدید این خانواده و رنجی که آنها از دروغِ پس از شهادت کشیده اند می گوید. متن کامل گفتگوی جرس با پدر شهید پیش روی شماست:


آقای عراقی پیگری های شما به عنوان پدر شهید تا کنون به چه نتیجه ای رسیده است؟ آیا کسی پاسخگو بود؟

هنوز کسی پاسخگوی ما نیست اما من  پیگیر کار فرزندم هستم تا روزی که به نتیجه برسم و مطمئن هستم که به نتیجه خواهم رسید 


.
آیا می توانید در مورد نظریه پزشکی قانونی  مختصری توضیح بدهید و آیا اساسا مشخص شده است که با چه نوع اسلحه ای به سمت پسر شما شلیک شده است؟

اوایل که بدنبال کار پسرم در دادسرای جنایی بودم به من گفته می شد که با اسلحه کلت شلیک شده است که اصلا چنین مدل سلاح کلتی  در دستگاههای نیروی انتظامی و نظامی بصورت سازمانی وجود ندارد ولی بعد از مدتها که پیگیر کار بودم با گزارش کارشناسی اسلحه ای که از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی بدست آوردم مشخص شد که ضایعاتی که در محل ورود و خروج گلوله ایجاد شده با اسلحه جنگی نظیر کلاشینکف بوده و از فاصله زیر پانزده متر شلیک شده است .


با این توصیف فکر می کنید باز هم باید پیگیر باشید؟ یعنی امیدوار هستید که بلاخره کسانی قاتل فرزندتان را معرفی کنند؟

البته که باید پیگیر باشم و در آخرین جلسه ای که در دادگاه کیفری انجام شد قضات محترم فرمودند که از طریق دادگاههای نظامی می شود به قاتل رسید .


به عنوان یک پدر در تمام این یک سال  و در روند این پیگیری ها بیشترین چیزی که اذیت تان کرد چه بود؟

بیشترین مسئله ای که باعث اذیت و رنجش من می شود آن مظلومیت فرزندم بود و اینکه با چه قصاوت و بی رحمی فرزند من را به شهادت رساندند، که در طول روز بارها به یاد خنده هایش و خاطراتش و حرفهایش و رفتارش که می افتم بغض گلویم را می گیرد و بناگاه اشک از چشمانم سرازیر می شود ،چون حمید من در سنی بود که هم کلام من و مادرش بود . همیشه با هم بودیم . یادم می آید بعد از مراسم چهلم او ‍، به مادرش گفتم بلند شو  برویم قم پابوس حضرت معصومه تا بلکه مقداری سبک شویم . بعد از زیارت ساعت ۱۲ شب هنگام بازگشت به تهران از بهشت زهرا که رد شدیم بناگاه گریه شدیدی به من دست داد که مادرش گفت چی شده چرا گریه می کنی . با همان حالت گریه گفتم ببین همیشه حمید با ما بود در کنار من می نشست ولی اون حرومزاده ای که او را کشت او را کرد زیر خروارها خاک و حالا باید بیاییم از کنارش رد شویم و در پایان همیشه آیه انا لله و انا الیه راجعون را زمزمه می کنم تا قلبم آرام بگیرد .


به خواهران و برادران حمید در این مدت چه گذشت؟

ثمره زندگی من تنها ۲ فرزند پسر بود . حمید ۲۰ ساله و احسان ۱۵ ساله که فرزند بیست ساله ام به خدا پیوست و جایگاه خاص خود را گرفت و انشا الله که دست ما را هم در آن دنیا می گیرد . من همیشه از زمانی که ازدواج کردم بعد از نماز با خدا رازو نیاز می کردم و از او می خواستم که خدایا فرزندان سالم و صالحی به من و همسرم عطا کن که هم در این دنیا و هم در آن دنیا باعث افتخار و سر افرازی ما باشند که در مورد فرزند اولم چنین شد و او به شهادت رسید و شهادت او در روحیه فرزند دومم تاثیر بسزایی گذاشت و از او خواسته ام تا با پناه بردن به خدا و قرآن و ایمان مضاعف روحیه خود را بالا ببرد که همینطور هم شد تا جائیکه او به ما روحیه می دهد . امیدوارم که خداوند فرزندان همه ملت را به آنها ببخشد و به آنها طول عمر عطا فرماید و در کنار پدر و مادر خود زندگی خوبی داشته باشند .

اگر قاتل حمید پیدا شود،مایل هستید با او چه کار کنند و آیا خودتان حرفی برای گفتن به او دارید؟

من و همسرم قاتل و قاتلین فرزندم را به خدا و عدالت خدا و حکم خدا سپرده ایم چون حکم خدا فراتر از بنده اوست و او بهتر می داند که چطور جزای آنها را بدهد . من قاتل فرزندم را نمی دانم کیست ولی خدا کاملا می داند که او کیست و چه کسانی مسبب این اعمال بوده اند . و جزای آنها با خود اوست . فقط به قاتلین فرزندم و کسانیکه مسبب این اعمال و رفتار بودند و حتی از کسانیکه کوچکترین دخالتی در انجام این اعمال داشتند می پرسم که چطور دلتان آمد با این جوانها این رفتار ددمنشانه را اعمال کنید چون این عمل از یک انسان بر نمی آید بلکه فقط از یک حیوان و از یک شیر ناپاک خورده این اعمال بر می آید . دعای همیشگی من و همسرم اینست که خدایا قاتل یا قاتلین فرزندم را و کسانیکه کوچکترین دخالتی در انجام این اعمال وحشیانه داشته اند ، آنها را زنده بدار و نمیران و چنان داغی بر دل آنها بگذار که تا عمر دارند بسوزند و هر روز آرزوی مرگ کنند .


حمید جوان بود، آیا احتمال می دهید مثل خیلی از جوانان کسی را برای زندگی آینده دوست داشته و یا آرزو هایی در سر داشت که نتوانست به عشق و آینده و آرزوهایش برسد؟

فرزند من جوان تحصیلکرده و زحمتکشی بود . از صبح تا شام کار می کرد تا آینده روشنی برای خود بسازد . همیشه به من و مادرش می گفت مادر انشاالله اگر خدا فرصتی دهد  براتون فکرهای خوبی در سر دارم  که بقیه زندگی مان لذت ببریم . خیلی اهل رفیق  نبود و هر کجا که می خواست برود فقط دوست داشت که با خانواده باشد .


چه زمانی هایی به مزار حمید می روید؟

هر هفته جمعه ها بعد از ظهر می رویم و یک سری به حمید می زنیم و می نشینیم و یک کمی با هم درد دل می کنیم و بر می گردیم . خیلی خوابش را می بینم و همیشه هم می گوید که من نمرده ام و زنده ام . یکبار که خوابش را دیدم گفت من زنده ام و همان موقع که مرا داخل قبر گذاشتند عده ای آمدند و مرا بردند کربلا .

آیا مادران و پدران عزادار دیگر را هم دیده اید؟

نه من هیچ کدام از این خانواده های داغدار را ندیده ام.


چه چیزی در دلتان مانده است و تا کنون با هیچ کس در موردش حرف نزده اید؟

در دل من اسرار زیادی وجود دارد که خداوند بزرگ را سنگ صبور خود می دانم و فقط با او صحبت می کنم .
دلم می خواهد به مردم بگویم که عده ای جوان مظلوم در خانه خودشان به شهادت رسیدند و اینها به نظر من مظلومترین شهدا هستند و خود خدا خونخواه آنها خواهد بود. از همه ملت ایران و از همه کسانیکه واقعا هدفشان خدمت به ملت است تشکر می کنم و برای آنها آرزوی سعادت و خوشبختی دارم

---------------------

چند قدم تا نابودی رژیم فاشیسم اسلامی در ایران و آزادی ایران از چنگال دژخیمان

به گزارش "تایم" نشانه‌های آمادگی آمریکا و اسرائيل برای حمله به مراکز هسته‌ای ایران آشکارتر شده است. آمریکا پایگاه‌های خود را در آسیای مرکزی تقویت کرده و اسرائيل مشغول جا به جا کردن تجهیزات جنگی است


در پی گسترش تحریم‌های اقتصادی، نشانه‌های تشدید بحران مناسبات ایران و آمریکا، هر روز آشکارتر می‌شود. "جو کلاین" نویسنده نشریه تایم در تازه‌ترین مقاله خود فاش می‌کند که طرح حمله به تاسیسات اتمی جمهوری اسلامی، بار دیگر در دستور کار واشنگتن قرار گرفته است. همزمان، در پی عملیات انتحاری پرتلفات در مسجد جامع زاهدان، آیت‌الله خامنه‌ای جهان اسلام را به مقابله با «تروریسم وحشی و کور»ی فرا می‌خواند که به نظر وی برانگیخته «سیاست‌های خباثت آمیز آمریکا و انگلیس و مزدوران دولتی و غیر دولتی آنان در منطقه» است.

تکنولوژی هسته‌ای جدید

در این شرایط بحرانی، به گزارش نشریه الکترونیکی "۲۰ دقیقه" در سوئیس، قرار است روز شنبه (۲۴ ژوئيه) یک مرکز تحقیقات "اتم ترکیبی" در ایران افتتاح شود.

رسانه سوئیسی  به استناد گزارش روز چهارشنبه (۲۱ ژوئیه) خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران می‌نویسد که مرکز تحقیقاتی تازه قرار است طی مراسم ویژه‌ای از سوی سازمان انرژی اتمی ایران گشوده شود. این نشریه می‌افزاید:«ساخت یک رآکتور قابل استفاده و بهره‌برداری از تکنولوژی اتم ترکیبی تحولی مهم است.»

تمام رآکتورهای فعلی جهان از تکنولوژی تجزیه اتم استفاده می‌کنند و تکنولوژی ترکیب اتم، تا به حال مورد بهره برداری قرار نگرفته است. رآکتور مجهز به این تکنولوژی، به عنوان ماده خام برای تولید انرژی اتمی، تنها به آب یا اکسیژن نیاز دارد.

ادعای جمهوری اسلامی درباره تحقیق پیرامون تکنولوژی جدید، در شرایط فعلی می‌تواند جهان غرب را بیشتر تحریک کند. غرب، جمهوری اسلامی را متهم می‌کند که زیر پوشش "انرژی اتمی صلح‌آمیز" برای ساختن بمب اتمی تلاش می‌کند.

آمادگی پایگاه‌های آسیای مرکزی

جو کلاین، نویسنده تایم، که به نوشته زوددویچه تسایتونگ شبکه ارتباطی قدرتمندی در پنتاگون دارد، می‌نویسد:«در حلقه‌های قدرت واشنگتن، دوباره با جدیت از طرح حمله به تاسیسات اتمی ایران سخن گفته ‌می‌شود. در واشنگتن به شدت شایع شده که هلیکوپترهای نظامی اسرائيل تجهیزات زیادی را به پایگاه "توبروز" در صحرای جنوبی این کشور انتقال داده‌اند. آمریکائی‌ها نیز پایگاه‌های خود در آسیای مرکزی را برای حمله آماده کرده‌اند.»

کلاین معتقد است که آمریکائی‌ها امروز بیشتر از دو یا سه سال پیش می‌دانند که برای جلوگیری از اتمی ‌شدن ایران کدام مراکز اتمی این کشور را باید مورد حمله قرار دهند. وی می‌نویسد:«تلاش‌های سرویس‌های اطلاعاتی در منطقه به رشد این آگاهی کمک زیادی کرده‌اند.»

نویسنده تایم در مقاله خود می‌افزاید:«همسایگان ایران، برای جلوگیری از اتمی شدن جمهوری اسلامی  فشار می‌آورند. یوسف العتیبه سفیر امارات متحده عربی در واشنگتن طرفدار حمله نظامی آمریکا است. ترکیه، مصر، عربستان سعودی و حتی اردن تهدید کرده‌اند که اگر از دسترسی جمهوری اسلامی به بمب اتمی جلوگیری نشود، آن‌ها نیز برنامه اتمی خود را آغاز خواهند کرد.»

ایران، علاقمند به جنگ؟

در این شرایط خطرناک، لحنی که آیت‌الله خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد در برابر آمریکا و جهان غرب پیش گرفته‌اند، سبب شده است که مفسران غربی از «علاقه رهبران ایران به ورود به یک جنگ برای برون رفت از بحران داخلی» سخن بگویند.

روز پنجشنبه، در مراسم هفتمین روز درگذشت قربانیان عملیات انتحاری در مسجد جامع زاهدان، آیت‌الله خامنه‌ای مسلمانان جهان را به مبارزه با «تروریسم وحشی و کور آمریکا و انگلستان» فراخواند. آقای خامنه‌ای گفت:«در منطقه ما، تروریسم وحشی و کور زائیده سیاست‌های خباثت‌آلود آمریکا و انگلیس و مزدوران دولتی و غیردولتی آن‌ها است.»

پیش از آن، در حالی که کاخ سفید واشنگتن عملیات انتحاری زاهدان را به شدت محکوم کرده بود، محمود احمدی‌نژاد، این عملیات را دنباله تحریم‌های بین‌المللی و پشتیبانی آمریکا از مبارزات مردم ایران پس از انتخابات پرسش برانگیز ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ دانست.

---------------------