درور بر شما -- خوش آمدید



وضعیت حقوق بشر در ایران ار وخامت هم گذشته است به طوری که
بصورت آشکارا به حریم افراد تجاوز میشود و یا بدون هیچ دلیل قانونی برای
افراد پرونده سازی میشود"البته باید گفت که در رژیم سفاک
اسلامی(اشغالگرایران), نقض حقوق بشر با پیروی از قوانین ننگین اسلامی قانون
است که بطور کاملا محسوس توسط حکومت جنایتکار اسلامی و مزدورانش انجام
میپذیرد و آزار و شکنجه آزادیخواهان میهن پرست به اوج خود رسیده است . این
خود دلیلی محکم بر ترس جانکاه حکومتیان خونخوار و نشانگر زوال حکومت
ضحاک(جمهوری اسلامی)در ایران زمین است,بخواهیم باور کنیم یا نکنیم شمارش
معکوس برای سرنگونی رژیم جهل اسلامی دیکتاتوری آغاز شده و باید گفت که اگر
با زور اسلحه برای مدتی نچندان زیاد بتوانند گلوی آزادیخواهان رابفشارند
ولی حرکت زمان را که همان نبض میهن پرستان ایرانزمین است را نمیتوانند
متوقف کند .


جاوید ایران و ایرانی میهن پرست.

نابود باد حکومت جهل اسلامی .

=======================================

زرتشت بیا که با تو امید آید ** در شب صدای پای خورشید آید ** تاریخ اگر دوباره تکرار شود ** کعبه به طواف تخت جمشید آید **

=======================================
درود بر شما , خوش آمدید , این وبلاگ در جهت مبارزه با
حکومت فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی که با خونریزی و دروغگویی ایران را به اشغال خود در آورده طراحی شده است .
------------------------
==========================================


The first address of my face book which was blocked and Hacked by nasty Islamic regime was:

http://www.facebook.com/cyrus.parsi.31

==========================


the new address Of My face book is :

https://www.facebook.com/Cyrus.Parsi2

Please add my new address in your face book.

-------------------
My Web-blogs are :

http://Human-rights-Iran.blogspot.com



Thank you so so much

Yours sincerely

Cyrus Parsi
.

-----------------------------------------------------------------

لطفا جهت خواندن و دیدن تمامی مطالب و عکسهای موجود در این سایت به قسمتهای " آرشیو پستها " , " صفحات" و "کتابها و مطالب دیدنی و خواندنی" مراجعه فرمایید .

در ضمن تمامی پیامهای شما عزیزان
(Comments) در این وبلاگ منتشر میشود .
======================================
به اصل با شکوه خویش بازگردیم .

Face Book : https://www.facebook.com/zartoshtpage
http://www.childrenofzoroaster.org

Download Avesta(Pdf
چنبش فرزندان زرتشت
======================================

وطن امروز اسير دو سه تن بي وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گورکن است
آن شده پيشنماز چمن دانشگاه
واقعاً، قصه او قصه خر در چمن است
عطشِ قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
حاکم شرع به حيوان عجيبی مانَد:
که دُمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
هيأت حاکم ما هيئتِ خيرات خور است
هيأت دولت ما، دسته زنجيرزن است
روزگاری که وطن دست کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
==========================
پیروز و سربلند باشید (مدیر وبلاگ , کوروش پارسی )


۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

مجله آمریکایی فارین پالیسی، در فهرستی که از ۵۰۰ تن از قدرتمندترین شخصیت‌های جهان منتشر کرده است




مجله آمریکایی فارین پالیسی، در فهرستی که از ۵۰۰ تن از قدرتمندترین شخصیت‌های جهان منتشر کرده است، نام پنج شخصیت ایرانی یعنی علی خامنه‌ای، حیدر مصلحی، رستم قاسمی، محمدعلی جعفری و محسن فخری‌زاده مهابادی را قرار داده است.

در این فهرست که با استفاده از داده‌های منابع مختلف چون مجله‌های فوربس و ونیتی‌فر، روزنامه وال استریت جورنال و موسسه‌ تامسون رویترز جمع‌آوری شده است، قدرتمندترین شخصیت‌های جهان بر اساس معیارهای «سیاست، جنجال‌آفرینی، قدرت نظامی، پول، توان فکری و جبهه خوب و بد» دسته‌بندی شده‌اند.

مجله فارین پالیسی، آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و همچنین محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران را از لحاظ «قدرت نظامی و شرارت» در این فهرست قرار داده است.

در عین حال حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات از لحاظ «قدرت نظامی» در این فهرست قرار گرفته است، رستم قاسمی، وزیر نفت جمهوری اسلامی از منظر «پول» و محسن فخری‌زاده مهابادی، فرمانده پیشین سپاه و مسئول پیشین برنامه‌های هسته‌ای ایران از لحاظ «شرارت» به عنوان افرادی قدرتمند شناخته شده‌اند.

این مجله در مورد ویژگ های اشخاص قدرتمند فهرست خود توضیحی نداده است.

در این فهرست که شخصیت‌های مختلفی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، مذهبی و علمی قرار دارند، آمریکا با داشتن بیش از ۱۴۰ شخصیت قدرتمند، در صدر جدول است.

فارین‌ پالیسی تاکید کرده است که جمع‌آوری فهرست ۵۰۰ نفره از قدرتمندترین‌های افراد جهان به این معنا است که در هر ۱۴ میلیون نفر، یک فرد قدرتمند وجود دارد.

در این فهرست نام سیاست‌مدارانی چون، حامد کرزی، رییس جمهوری افغانستان، بشار اسد، رییس جمهوری سوریه، رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، بان‌ گی‌مون، دبیر کل سازمان ملل، یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، کاترین اشتون، رییس امور سیاست خارجی اتحادیه اروپا به چشم می‌خورند.

در عین حال نام بیل گیتس، از بنیانگذاران مایکروسافت،لری پیج و سرگئی برین از بنیانگذاران گوگل، مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، شِریل سندبرگ، از مدیران فیسبوک، جِف بِزوس، از مدیران آمازون و تیم کوک از مدیران کمپانی اپل در این فهرست قرار گرفته است.

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی، آنگ‌ سان سو چی، رهبر مخالفان میانمار، محمد مرسی، رییس جمهوری مصر، دالای لاما، رهبر بوداییان تبت، نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عربی، جولیا گیلارد، نخست وزیر استرالیا و ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا از دیگر افرادی هستند که نامشان به عنوان قدرتمندترین شخصیت‌های جهان در این فهرست آمده است


منبع : رادیوفردا

دور تازه سختگیری ناجا در مورد پوشش زنان



نیروی انتظامی بعد از ظهر روز سه شنبه، دور تازه برخورد با زنانی که پوششان مورد تایید مقامات جمهوری اسلامی نیست را در تهران و چندین شهر بزرگ دیگر ایران آغاز کرد.
خبرگزاری ها گزارش می دهند در مرحله تازه «طرح امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی» ماموران نیروی انتظامی به زنان «بد حجاب» تذکر و به کسانی که پوششان مورد تایید است، گل داده اند.

برخورد تازه نیروی انتظامی توسط ماموران «پلیس امنیت اخلاقی» اجرا می شود. در گذشته این ماموران تحت عنوان «گشت ارشاد» فعالیت می کردند.

احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی که طی سال های گذشته به یکی از معروفترین چهره های مدافع فعالیت نیروهای موسوم به «گشت ارشاد» تبدیل شده است، روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه گفت: «اجازه نمی دهیم عده ای به صورت مانکن در خیابان ها تردد کرده و خودشان را به نمایش بگذارند.»

او گفت در طرح جدید نیروی انتظامی «خودروی افراد بدحجاب توقیف می شود.» به گفته احمدرضا رادان، نیروی انتظامی تلاش می کند تا «هزینه وقوع این جرم را بالا ببرد.»

حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران نیز از زنان در ایران خواست «در فصل گرما پوشش خود را رعایت کنند.»

سابقه برخورد مستمر و گسترده نیروی انتظامی با زنانی که پوششان مورد تایید حکومت نیست به سال ۱۳۸۴ و دوران اول ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بر می گردد؛ زمانی که احمدرضا رادان در رسانه ها از برخوردهای خشن ماموران انتظامی و بازداشت زنان به گفته نیروی انتظامی «بد حجاب»، در صدا و سیما و دیگر رسانه ها صریحا دفاع می کرد.

ماموران نیروی انتظامی با قرار دادن خودروهای ون در میدان های شهر ها و محل های پر رفت و آمد نظیر فروشگاه ها و ایستگاه های مترو در تهران، اقدام به بازداشت این زنان می کردند و آن ها را تا پر شدن خودرو ون و انتقال آنها به پاسگاه منتظر نگه می داشتند.

اما نیروی انتظامی فعالیت گشت های ارشاد را پس از اعتراضات گسترده خیابانی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ چندین ماه به حالت تعلیق در آورد. میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آن سال به همراه محمود احمدی نژاد از فعالیت گشت های ارشاد پیش از انتخابات انتقاد کرده بودند.

طرح جدید نیروی انتظامی در حالی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ آغاز می شود که محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران در نوبت های گوناگون مخالفت خود را با فعالیت های گشت ارشاد و اقدامات مشابه نیروی انتظامی ابراز کرده است. مخالفت رییس جمهوری ایران اعتراض محافظه کاران سنتی را به دنبال داشته است.

آیت الله محسنی گرکانی، رییس دیوان عالی کشور روز ۳ اردیبهشت ماه، در جمع مسوولان قضایی جمهوری اسلامی گفت رییس جمهور آینده «باید بدحجابی را کاهش دهد.»

سال گذشته، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی گفته بود اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی نژاد «به فکر تاسیس کاباره ها و کلوب های شبانه باشند.»

به گفته علی مطهری، محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی «زیرکانه وضعیت پوشش اسلامی در جامعه را به اینجا رسانده‌اند که پوشش استاندارد شلوار و مانتوی آزاد تا زانو را تبدیل به وضعیت فعلی کرده‌اند و در واقع تحریک جنسی را آزاد فرموده‌اند.»

در این میان، محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که از او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یاد می شود، در مورد فعالیت گشت ارشاد در صورت پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری به خبرگزاری مهر گفته است: «کار فرهنگی به تنهایی جواب نمی دهد، در کنار آن باید جلوی برخی جرائم که ویران کننده فرهنگ است را گرفت.»

محمدرضا باهنر یکی دیگر از کاندیدهای احتمالی چند روز پیش در «دانشگاه شهید بهشتی» گفت: «گشت ارشاد باید حداقل ها را کنترل کند اما در عین حال نباید تندروی داشته باشد.»

اسفندیار رحیم مشایی، که از او نیز به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی یاد می شود، در دی ماه ۱۳۸۹در دانشگاه علم و صنعت گفته بود: «هم اکنون اگر قانونی بود که حجاب الزام ندارد، چند درصد خانم‌ها با حجاب بودند؟ منظور همین روسری است.»

فرمانده هان نیروی انتظامی می گویند فعالیت گشت های ارشاد مورد استقبال مردم است. اما در اینترنت صحنه های ویدیویی گوناگونی از اعتراضات مردم به اقدامات نیروی انتظامی درحین برخورد با زنان و دختران منتشر شده است.