درور بر شما -- خوش آمدید



وضعیت حقوق بشر در ایران ار وخامت هم گذشته است به طوری که
بصورت آشکارا به حریم افراد تجاوز میشود و یا بدون هیچ دلیل قانونی برای
افراد پرونده سازی میشود"البته باید گفت که در رژیم سفاک
اسلامی(اشغالگرایران), نقض حقوق بشر با پیروی از قوانین ننگین اسلامی قانون
است که بطور کاملا محسوس توسط حکومت جنایتکار اسلامی و مزدورانش انجام
میپذیرد و آزار و شکنجه آزادیخواهان میهن پرست به اوج خود رسیده است . این
خود دلیلی محکم بر ترس جانکاه حکومتیان خونخوار و نشانگر زوال حکومت
ضحاک(جمهوری اسلامی)در ایران زمین است,بخواهیم باور کنیم یا نکنیم شمارش
معکوس برای سرنگونی رژیم جهل اسلامی دیکتاتوری آغاز شده و باید گفت که اگر
با زور اسلحه برای مدتی نچندان زیاد بتوانند گلوی آزادیخواهان رابفشارند
ولی حرکت زمان را که همان نبض میهن پرستان ایرانزمین است را نمیتوانند
متوقف کند .


جاوید ایران و ایرانی میهن پرست.

نابود باد حکومت جهل اسلامی .

=======================================

زرتشت بیا که با تو امید آید ** در شب صدای پای خورشید آید ** تاریخ اگر دوباره تکرار شود ** کعبه به طواف تخت جمشید آید **

=======================================
درود بر شما , خوش آمدید , این وبلاگ در جهت مبارزه با
حکومت فاسد و دیکتاتوری جمهوری اسلامی که با خونریزی و دروغگویی ایران را به اشغال خود در آورده طراحی شده است .
------------------------
==========================================


The first address of my face book which was blocked and Hacked by nasty Islamic regime was:

http://www.facebook.com/cyrus.parsi.31

==========================


the new address Of My face book is :

https://www.facebook.com/Cyrus.Parsi2

Please add my new address in your face book.

-------------------
My Web-blogs are :

http://Human-rights-Iran.blogspot.com



Thank you so so much

Yours sincerely

Cyrus Parsi
.

-----------------------------------------------------------------

لطفا جهت خواندن و دیدن تمامی مطالب و عکسهای موجود در این سایت به قسمتهای " آرشیو پستها " , " صفحات" و "کتابها و مطالب دیدنی و خواندنی" مراجعه فرمایید .

در ضمن تمامی پیامهای شما عزیزان
(Comments) در این وبلاگ منتشر میشود .
======================================
به اصل با شکوه خویش بازگردیم .

Face Book : https://www.facebook.com/zartoshtpage
http://www.childrenofzoroaster.org

Download Avesta(Pdf
چنبش فرزندان زرتشت
======================================

وطن امروز اسير دو سه تن بي وطن است
انهدام وطن از نکبت اين چند تن است
اين يکی لاشخور و آن دگری جغد سياه
اين يکی مرده خور و آن دگری گورکن است
آن شده پيشنماز چمن دانشگاه
واقعاً، قصه او قصه خر در چمن است
عطشِ قاضی اسلام بنازم که چنين
تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
حاکم شرع به حيوان عجيبی مانَد:
که دُمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
هيأت حاکم ما هيئتِ خيرات خور است
هيأت دولت ما، دسته زنجيرزن است
روزگاری که وطن دست کفن دزدان است
عجبی نيست اگر مرده ما بی کفن است
==========================
پیروز و سربلند باشید (مدیر وبلاگ , کوروش پارسی )


۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

حضور سبز، نمايشنامه روز قدس را رسوا خواهد کرد




جنبش سبز به خوبی دريافته است که پاشنه آشيل غول استبداد دينی آگاهی مردمان است. وقتی پايگاه جهل و خرافه و دروغ فروپاشد، غول استبداد دينی خود به خود ذوب خواهد شد. و روز قدس يکی از همان روزهايی است که بنای نامشورع جور بر آن بنا شده است.


خبرنگاران سبز/ احمد سعیدی:
 
حکومت ايران، مدعی است که جنبش سبز را به طور کامل سرکوب کرده است، اما حتی از برگزاری شب‌های قدر در حرم بنيانگذار حکومتش هم هراسان است و آن را تعطيل کرده است. کشور هنوز پادگان است و لرزش دست و دل کودتاگران از دور هويداست اما ادعای مضحک فتح جنبش را دارند.

در خيال کودتاگران، فتح خيابانها فتح جنبش است، اما نمی دانند که جنبش سبز دلها را فتح کرده است، و دلهای مردم جايی است که با لشکرکشی و حکومت نظامی فتح نمی شود. وقتی دلها با حکومت نباشد، خيابانهای مرده شهر خبر از آتشی می‌دهد که در زير خاکستر و در انتظار بهانه‌ای برای شعله‌ور شدن است.

برخلاف اين آشفتگی در آوردگاه متزلزل کودتا، در اردوگاه سبز وضعيت متفاوت است. جنبش سبز بعد از آن راهپيمايی‌های ميليونی، به اين باور رسيده است که بيشمار است و به اين بلوغ سياسی هم رسيده است که نبايد همه چيز را در خيابان جستجو کند. مگر چند بار بايد بی شماريشان را اثبات کنند؟

جنبش سبز به خوبی دريافته است که پاشنه آشيل غول استبداد دينی آگاهی مردمان است. وقتی پايگاه جهل و خرافه و دروغ فروپاشد، غول استبداد دينی خود به خود ذوب خواهد شد. و روز قدس يکی از همان روزهايی است که بنای نامشورع جور بر آن بنا شده است.

حکومتی که در نوع خودش ظالمانه ترين و وحشيانه‌ترين روشها را برای سرکوب مردمان خودش به کار برده است، امروز مدعی دفاع از حقوق فلسطينيان در برابر ظلم دولت نظامی اسراييل است. اين دروغ بين المللی صرفا از زبان دولت کودتا گفته نمی‌شود، بلکه با برگزاری راهپيمايی‌های صوری در حمايت از مردم فلسطين، می‌خواهند دروغشان را در نقابی گمراه کننده به نام مردم ايران جلوه دهند.

خوشبختانه عليرغم همه تدارکاتی که دولت کودتا انديشيده بود، حضور مقتدرانه سال گذشته جنبش سبز، نقاب را از چهره فريبکار حکومت ايران برداشت و پيامی شفاف را به دنيا مخابره کرد. امسال نيز روز قدس ديگری در راه است و کودتا در پی چينش نمايشنامه دروغين ديگری است.

از يک سو، می خواهند دروغ سی ساله‌اشان در دفاع از مظلوم را تکرار کنند و از سويی ديگر و در صورت عدم حضور جنبش سبز، می‌خواهند مارش دورغين پيروزی کامل را بنوازند. از همين روست که جنبش برای مقابله با اين طرح‌های شوم، در حال برنامه‌ريزی برای حضور سبز ديگری است.

بديهی است با هيمنه‌ای که دولت کودتا برای جلوگيری از تکرار رسوايی سال گذشته تدارک خواهد ديد، قرار نيست و ممکن هم نيست که با هزينه بسيار راهپيمايی ميليونی به نمايش گذاشته شود، اما همينقدر که اين نمايش کودتايی رسوا شود، خودش يک پيروزی است. همينقدر که خيابان‌های شهر چهره نظامی به خود بگيرد و سربازان دولت نظامی ايران همچون نظاميان اسراييلی برای جلوگيری از حضور واقعی مردم در خيابان قطار شوند، نمايش مضحکشان شکست می‌خورد.

در بدترين ( وشايد بهترين) شرايط، اگر باتومی بلند کنند و اگر گلوله‌ای شليک کنند، افتضاحی جهانی را به نمايش خواهند گذاشت که قابل پرده پوشی نيست و پيام جنبش سبز دگرباره جهانی می شود.

اهالی جنبش سبز در خارج از کشور نيز می‌توانند همزمان با روز نمايشنامه قدس، تصاوير سرکوب مردم ايران را به جهانيان نشان دهند و به رسوا کردن اين نمايش ياری رسانند. کافی است شعارهايی نظير دولت ايران دروغ می‌گويد در کنار تصاوير سرکوب قرار گيرد، تا هم پيام مردم ايران به دنيا مخابره شده باشد و هم از خرج کردن دولت کودتايی ايران از مشروعيت جعلی برای حمايت دروغين از مردم فلسطين جلوگيری شود.

جان کلام اينکه، روزهای سبز در راه است و نشاط در اردوگاه جنبش و هراس در لشکرگاه کودتا خود نشان از پيروزی زودهنگام جنبش سبز دارد. می توانيم با اين اميد، روزهای آينده را برای حضوری مدبرانه  برنامه ريزی کنيم.


 منبع خبری : خبرنگاران سبز
------------- 
 

داستان آن روباه و اینکه مصلحی شاهد جنتی می‌شود

خبرنگاران سبز/ نقد و نظر/ سیاست/ مهیار فراورده: 

پس از اتهام احمد جنتی دبير [مادام العمر] شورای نگهبان به رهبران سبز، از وی خواسته شد که برای اتهام کمک يک ميليارد دلاری آمريکا به رهبران جنبش سبز سند ارائه کند. پس از يک ماه سکوت و بحث‌های گوناگون در داخل و بيرون مجلس، "نظام" راه چاره را در آن ديد که نقش "شاهد" را به حيدر مصلحی وزير اطلاعات بسپارد.

حيدر مصلحی روز چهارشنبه سوم شهريور نه تنها تأييد کرد اين اتهام "واقعيت" دارد، بلکه ادعا کرد که کمک کشورهای خارجی به رهبران جنبش اعتراضی حتی "بيش از يک ميليارد دلار" بوده است. (+)

دلايل حيدر مصلحی برای تأييد ادعای مطرح شده همانقدر مستند است که دلايل اتهام "محارب" به آزاديخواهان دربند، و همان اندازه ارزش حقوقی دارد که اعتراف های گرفته شده در زير شکنجه.

يکی از مستندات حيدر مصلحی که بعنوان "شاهد روباه" به صحنه آمده، «اقرار فردی مرتبط با اين رهبران» است که پس از دستگيری به «دريافت مبلغ قابل توجهی پول از سوی دشمنان انقلاب اقرار کرده است.»

حيدر مصلحی خود بخوبی می‌داند وقتی با فرو کردن متوالی سر يک روزنامه نگار در کاسه توالت، او را مجبور می‌کنند تا به ارتباط نامشروع با نواميس سران معترضين اعتراف کند، بنابراين چه بسا "آن فرد" مورد نظر مصلحی نيز در زير فشار چنان اقراری که وی ادعا می‌کند کرده باشد. اين موارد در "نظام" حاکم بر ايران چيز تازه‌ای نيست که برای مردم فاش نشده باشد.

اما انتخاب مصلحی برای مأموريت "شاهد روباه" بدون دليل و مناسبت نبوده است، چرا که وی در روز سه شنبه ۱۹ مرداد در بيست و هفتمين اجلاس رؤسای آموزش و پرورش مناطق کشور گفته بود: « آنها [استکبار] در فتنه پارسال حدود ١۷ ميليارد دلار در ايران هزينه کردند.» (+)

مستندات مصلحی در مورد ادعای فوق همانقدر دروغ است که خود ادعا. وی «ترويج فرقه بهاييت در برخی مدارس کشور» را از فعاليت های استکبار دانسته و ادعا کرده که «بهايی‌ها با ايجاد مراکز آموزشی، مهد کودک و مدارس غيرانتفاعی به مقاصد سوء خود دست می‌يابند.»

براستی، در حاليکه مساجد سنی ها را که مسلمان نيز هستند در اقصا نقاط کشور ويران کردند و برخی از رهبران مذهبی آنها را به بند کشيدند، کدام مهد کودک و مدرسه بهايی در کشور در حال فعاليت است؟

سند ديگر مصلحی برای توجيه رقم ١۷ ميليارد دلار، از همان دست اعترافاتی است که می‌شود زير فشار گرفت: «برای نمونه فردی که پشتيبانی خبری برای سران فتنه داشته، چندی پيش دستگير شد و به کمک‌های سرويس‌های اطلاعاتی سيا (CIA) اعتراف کرده است.»

تنها آدرسی که مصلحی از ١۷ ميليارد دلار ادعايی خود می‌دهد، يک رقم ٣١۵ هزار دلاری است که به نوشته جهان نيوز «استکبار در مقطعی بيش از ٣١۵ هزار دلار در اختيار اين تشکل قرار داد.» (+) اينکه اين پول در کدام مقطع زمانی و به چه وسيله ای به تشکل رسيده و چگونه مصرف شده، مواردی نيستند که وجدان مصلحی را ناراحت کند.

البته آقای مصلحی در همين رابطه، کانون صنفی معلمان ايران را "تشکلی ضد انقلابی" خوانده است و معلوم نيست درک او از انقلاب چيست.

باری، معممينی که در لباس روحانی زير نام اصولگرا در کودتای انتخاباتی با نظاميان هم‌آواز شدند، بايد تا کنون دريافته باشند که هدف "باند احمدی نژاد" تنها کوتاه کردن دست اصلاح طلبان از قدرت نيست، بلکه آنها در نظر دارند تا "روحانيت" را نيز بکلی از حلقه قدرت خارج کنند.

شاهد اين ادعا رحيم مشايی است که سازی کاملا مخالف ساز رهبری کوک کرده و آهنگ‌هايی می نوازد که به هيچ ترتيبی به گوش رهبری خوش نمی‌آيد، اما خامنه‌ای جرأت مقابله با وی را ندارد و از اينکه خواستار برکناری او شود درمانده است.


منبع خبری : خبرنگاران سبز

-------------------------

وزیر علوم: دانشگاه مخالف فرهنگ بسیجی با خاک یکسان می‌شود



وزیر علوم دولت محمود احمدی نژاد که پیشتر در سخنانی وظیفه دانشگاه‌ها را «تربیت سرباز برای امام زمان» دانسته بود، در سخنان تازه خود گفته است، دانشگاه‌های مخالف فرهنگ بسیجی با خاک یکسان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی روز یکشنبه در سخنانی در دانشگاه علم و صنعت، وظیفه دانشگاه‌ها را «کادرسازی برای نظام» دانسته است.

این وزیر کابینه محمود احمدی‌نژاد در این باره افزوده است: «در صورتی که فضای دانشگاه در اختیار چپاولگران شرق و غرب قرار گیرد، آنها فضای اسلامی دانشگاه را به فضای لیبرال دموکراسی مد نظر خود تبدیل می‌کنند و شاخص‌ها و ارزش‌های دانشگاه و تعریف توسعه و پیشرفت را بر اساس همان چیزی که خود می‌خواهند قرار می‌دهند.»

کامران دانشجو همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح دانشگاه مطلوب در جمهوری اسلامی گفته است: «اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که در آن متدیننین، فرهنگ انتظار و فرهنگ بسیج مورد تمسخر قرار گیرد، اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که صدای اذان ظهر در آن بلند نشود به بهانه اینکه به کلاس‌های درس آسیبی نرساند، اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که روحانی نتواند در آن وارد شود، اگر دانشگاهی باشد که نه تنها مسجد بلکه یک نمازخانه نیز نداشته باشد که بتوان نماز جماعت را اقامه کرد...، اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که نه تنها در تمام ماه محرم و صفر بلکه در تمام طول سال کوچکترین مراسم مذهبی نیز در آن برگزار نشود و به جایش در چهارشنبه آخر سال گفته شود که اشکال ندارد برقصید و پایکوبی کنید ... در یک کلام می‌گویم خوب است چنین دانشگاهی اصلاً وجود نداشته باشد چون اگر این دانشگاه وجود داشته باشد مردم ایران، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آن را با خاک یکسان می‌کنند.»

کامران دانشجو که به عنوان رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در دولت نهم نقش عمده‌ای در برگزاری انتخابات پرمناقشه ریاست جمهوری سال گذشته در ایران ایفا کرده است، تاکنون در جایگاه وزیر علوم بارها از تغییر وضعیت دانشگاه‌ها سخن گفته و ساختار کنونی دانشگاه‌ها را غربی دانسته است.

این وزیر دولت دهم در اواسط مرداد ماه در سخنانی یک بار اعتقاد به ولایت فقیه را شرط استخدام استادان دانشگاه‌ها دانسته و گفته بود، وظیفه دانشگاه‌ها تربیت سرباز برای امام زمان است.

وی در این رابطه در جمع «استادان بسیجی» دانشگاه همدان گفته بود: «می‌خواهیم اساتیدی جذب کنیم که به نظام ولایت فقیه معتقد باشند، چرا که ما تعالی و تکامل را مبانی خود قرار داده‌ایم.»

کامران دانشجو همچنین افزوده بود: «یکی از مشکلات اساسی دانشگاه‌های ما این است که غربی تعریف شده‌اند و باید برای حل مشکل، از این فضا خارج شد و فضایی جدید برای خود ایجاد کرد.»

وی در اسفند ماه سال گذشته نیز گفته بود، تمام استادان و دانشگاهیان غیر همسو با نظام جمهوری اسلامی اخراج می‌شوند و روسای دانشگاه‌ها اجازه ندارند، کسانی را استخدام کنند که به ولایت فقیه باور ندارند.

چندی پیش نیز لطف‌الله فروزنده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی محمود احمدی‌نژاد، خواستار فعال شدن هیئت‌های تجدید نظر به منظور شناسایی و ناامن کردن فضا برای «عوامل فتنه» در دستگاه‌های اجرایی و مقابله با آنها شده بود.

این گونه سخنان در حالی بیان می‌شود، که از هنگام روی کار آمدن محمود احمدی‌نژاد در ایران شمار زیادی از استادان دانشگاه‌ها که دیدگاه انتقادی نسبت به دولت داشته‌اند، اخراج یا به اجبار بازنشسته شده‌اند.

این روند به ویژه به دنبال رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و سرکوب خونین اعتراض‌ها به نتایج انتخابات و نیز پس از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در باره آموزش علوم انسانی در دانشگاه‌های ایران شدت بیشتری گرفته است.

رهبر جمهوری اسلامی در شهریور ماه سال گذشته در سخنانی درباره حوادث پس از انتخابات، تدریس بسیاری از مواد علوم انسانی در دانشگاه‌ها را «منجر به ترویج شکاکیت و تردید در مبانی دینی و اعتقادی» دانسته و تحصیل حدود دو میلیون دانشجو در رشته‌های علوم انسانی را «نگران کننده» ارزیابی کرده بود.

پیشتر نیز محمود احمدی نژاد در سخنانی با بیان این که «نظام آموزشی ما ۱۵۰ سال تحت تاثیر اندیشه‌های سکولار و استکباری بوده» دانشجویان معترض به برکناری استادان دانشگاه را مورد حمله قرار داده و گفته بود: «دانشجویان ما باید در حال حاضر علیه اندیشه‌های لیبرال و اقتصاد لیبرالی فریاد بزنند.»

در این میان وزیر علوم دولت محمود احمدی‌نژاد نیز در تازه‌ترین اظهارات خود با اشاره به سخنان تازه رهبر جمهوری اسلامی در باره دانشگاه‌ها گفته است: «مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه آماج توطئه‌های دشمن است. نباید این واقعیت را دست کم بگیریم. لذا معلمان نسبت به هشدارهای رهبری معظم انقلاب وظیفه‌ای دارند یعنی نمی توانند وظیفه خود را به حضور صرف در کلاس درس دادن بسنده کنند. مگر می‌شود ماه محرم برسد و استادی بدون گفتن یا اباعبدالله سر کلاس حاضر شود. وقتی می گوییم دغدغه دین داریم نمی‌توانیم علم و دین را از هم جدا بدانیم.»

وی همچنین با بیان این که «خیلی از برنامه‌های دانشگاه‌ها مخالف فضای دینی و دانشگاهی ماست»، هدف از این برنامه‌ها را «لغزاندن و منحرف کردن دانشگاه» دانسته و افزوده است: «آن وقت آیا اساتید ما می‌توانند بنشینند و مشاهده کنند که دانشجوی ما نسبت به سرنوشت انقلاب و مصالح کشور بی‌خیال شود؟ آنان که ولایتمدار هستند باید در این مسیر حرکت کنند. ولایتمداری فقط به نظر و زبان نیست بلکه باید در مسیرش حرکت کرد. خیلی‌ها در صحنه نظر و به زبان ولایتمدار بودند اما وقتی حضرت آقا فرمودند دیگر بس است، حقیقت دیگری را شاهد بودیم.»


lمنبع خبری : رادیو فردا
--------------